news-background
news-background

تریلر رسمی مینی‌سریال Witcher: Blood Origin

نتفلیکس تریلر رسمی مینی‌سریال «ویچر: منشأ خون» (The Witcher: Blood Origin) با بازی «میشل یو» را منتشر کرد. این سریال در ماه دسامبر پخش خواهد شد.

«دکلن دی بارا» تهیه‌کننده‌ و شورانر سریال شش اپیزودی «منشأ خون» است و «لورن اس. هیسریش» به عنوان دیگر تهیه‌کننده‌ در کنار او خواهد بود. این اولین اسپین‌آف دنیای تلویزیونی «ویچر» است و داستانی در ۱۲۰۰ سال پیش از سریال اصلی با بازی «هنری کویل» روایت می‌کند.

«منشأ خون» در مورد یک جنگجوی کهنه‌کار به نام «ایلی» است که به موسیقی رو می‌آورد اما رؤیای زمین گذاشتن سلاح و نواختن موسیقی او نقش بر آب می‌شود وقتی در کانتیننت مشکلاتی به وجود می‌آید. این پیش‌درآمد خاستگاه «ویچر» را توضیح می‌دهد و اینکه «اتصال دنیاها» چگونه ایجاد و سبب همزیستی انسان‌ها، الف‌ها و هیولاها شده است.

«سوفیا براون» بازیگر نقش اول این پیش‌درآمد در نقش «ایلی» است که یک جنگجوی ممتاز در جایگاه یک الهه توصیف شده. الی در «منشأ خون» قبلیه و منصب خود به عنوان نگهبان ملکه را ترک کرده تا موسیقی را دنبال کند. «میشل لو» در نقش «شان» (Scían) بازی می‌کند. این شخصیت «آخرین بازمانده قبیله شمشیر-الف‌های صحرانشین» توصیف شده است که هیچ‌کس را یارای رقابت با توانایی او در شمشیرزنی نیست، و هیچ‌کس به اندازه او در دلش اندوه جای نداده. وقتی فرصتی پیش می‌آید تا شمشیری مقدس و ربوده‌شده از قبیله سقوط کرده‌اش را بازپس بگیرد، این زن خود را وارد مسیری مرگبار می‌کند که «کانتیننت» را دستخوش تغییر می‌کند.

فصل سوم «ویچر» آخرین فصل سریال با بازی «هنری کویل» در نقش «گرالت ریویا» خواهد بود و از فصل چهارم «لیام همسورث» جانشنین او خواهد شد. این تصمیم نتفلیکس باعث شد نزدیک به ۲۰۰ هزار امضاء برای بازگرداندن کویل و تغییر نویسندگان جمع‌آوری شود.

نتفلیکس «ویچر: منشأ خون» را ۲۵ دسامبر در دسترس مشترکین قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۳۳

نتفلیکس با ویچر اصلی و حالا ویچر منشا خون امازون با ارباب حلقه ها و اچ بی او با خاندان اژدها عجب رقابتی. همین رقابتهاست که باعث میشه بهترینها به دست بیننده برسه که از برکات اقتصاد کاپیتالیستیه ن تنها در صنعت سینما و سریال بلکه در تمام زمینه های اقتصادی دیگه این رقابته که باعث تولید بهترینا میشه برای همینه امریکا در اکثریت قاطع زمینه ها حرف اول رو میزنه و در اینده هم خواهد زد( چین با اسباب بازی فروشی و جنس بنجل فروشی شاید پولدار تر شه اما قدرت در دست کسی خواهد بود که صنایع استراتژیک رو کنترل کنه مثل نیمه رسانه ها و ... که خود چین در این زمینه وابسته به شرکتهای امریکایی به کوالاکام و اینتل و ای ام دی . امیدوارم به تیریش قبای کمونیست جماعت برنخوره که صرفا دنبال برابریه نه عدالت و واسشون مهم نیست که کی چقدر زحمت کشیده و چقدر بهتر بوده رقابت خوب نیست و بده و ...

نمایش اسپویل