news-background
news-background

تیموتی شالامی به جای خون در فیلم Bones and All چه چیزی تناول کرده است؟

«تیلور راسل» فاش کرده است که سکانس‌های خونین فیلم «استخوان و همه‌چیز» چگونه فیلمبرداری شده‌اند.

«تیلور راسل» بازیگر «استخوان و همه‌چیز» (Bones and All) تأیید کرده است که او همبازی‌اش «تیموتی شالامی» برای صحنه‌های خونین فیلم «لوکا گوادانینو» ترکیبی از چند دسر را خورده‌اند.

راسل به «اسلش فیلم» می‌گوید گوادانینو به او گفته است که شربت ذرت خواهند خورد: «اما می‌دانستم که نمی‌خورم، چون به یاد می‌آورم اعضای بی‌نظیر گروه جلوه‌های ویژه و افرادی که همه این مسائل را مدیریت می‌کردند به من گفتند که نوشیدنی آلبالو، شکلات تلخ و لواشک میوه‌ای است.» راسل اضافه می‌کند:‌ «اما خیلی شیرین بود و خوشمزه‌تر از آنچه تصور می‌کنید.»

«استخوان و همه‌چیز» اقتباسی است از رمان «کامیل دی‌آنجلیس» که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. «دیوید کاجانیچ» نویسنده «سوسپیریا» فیلمنامه این اقتباس را به نگارش درآورده است. دیگر بازیگران این فیلم «مارک رایلنس» برنده اسکار، و «دیوید گوردن گرین» کارگردان «هالووین» (Halloween) در اولین تجربه بازیگری‌اش، و «جسیکا هارپر» بازیگر فیلم «سوسپیریا» (Suspiria) خواهند بود.

این فیلم داستانی در مورد اولین عشق میان مارن با بازی راسل، زن جوانی که می‌آموزد چگونه باید در حاشیه جامعه روزگار گذراند، و لی با بازی شلمی، مردی بی‌هدف و پراحساس و محروم است، آن‌گاه که با هم ملاقات می‌‌کنند و برای ادیسه‌ای هزار فرسنگی که آنان را به گذرگاه‌های پنهان، بی‌راهه‌ها و مخفی‌گاه‌های آمریکای «رونالد ریگان» می‌کشاند به هم می‌پیوندند. اما به‌رغم تلاش‌هایشان، تمامی راه‌ها به گذشته‌های وحشتناکشان و به توقف‌گاهی نهایی ختم می‌شود که تعیین می‌کند آیا عشق می‌تواند آن روی دیگرشان را تحمل کند.

«استخوان و همه‌چیز» در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۴ درصد دریافت کرده است. ام‌جی‌ام این فیلم را در ماه نوامبر اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید