news-background
news-background

اپل تی‌وی+ فصل دوم سریال Bad Sisters را می‌سازد

تولید فصل دوم سریال ایرلندی «خواهران بد» تأیید شد.

اپل تی‌وی+ تولید فصل دوم سریال «خواهران بد» (Bad Sisters) با بازی «شارون هورگان» را تأیید کرد. قسمت پایانی فصل اول این مجموعه تلویزیونی در ماه اکتبر پخش شده بود.

«خواهران بد» از یک سریال بلژیکی اقتباس شده و داستانی در مورد خواهران گاروی روایت می‌کند که به دنبال مرگ والدین‌شان عهد می‌بندند همیشه مراقب یکدیگر باشند. «بیربلا والش»، «جوزفین بورنبوش» و «ربکا گتوارد» کارگردان سریال بوده‌اند. والش سریال‌هایی چون «بی‌شرم» (Shameless) و «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) را در کارنامه دارد.

دیگر بازیگران سریال در فصل اول «آن-ماری داف»، «ایوا برثیستل»، «سارا گرین»، «ایو هیوسون»، «کلیس بنگ»، «برایان گلیسون»، و «دریل مک‌کورمک» بودند.

هورگان با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «اگر سه سال پیش به من می‌گفتید که سریالی درباره پنج خواهر قاتل می‌سازم که مردی را در ایرلند تعقیب می‌کنند و قصد دارند او را بکشند، می‌گفتم: «باشد، بد به نظر نمی‌رسد.» واکنش‌ها به سریال ما فراتر از آن چیزی بود که می‌توانستیم انتظارش را داشته باشیم. این فرصت را به ما داد تا روی داستان‌هایی تمرکز کنیم که همیشه پلتفرمی جهانی ندارند. مشتاقم که یک بار دیگر در «دریای ایرلند» خنک شوم.»

فصل اول «خواهران بد» در ماه آگست پخش شد و امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید