news-background
news-background

جیمز گان مدیر جدید استودیوی دی‌سی: به همه درخواست‌های هواداران گوش می‌دهیم

گان تقاضای هواداران برای انتشار «کات دیوید آیر» برای فیلم «جوخه انتحار» را به رسمیت می‌شناسد.

«جیمز گان» و «پیتر سفران» مدیران استودیوی جدید دی‌سی می‌گویند به همه درخواست‌های هواداران گوش می‌دهند و هر پیشنهادی را بررسی می‌کنند.

گان یکشنبه این هفته در اولین روزهای مدیریتش در استودیوی دی‌سی نوشت: «توییتر را در پایان یک آخر هفته طولانی و هنری توییتر را باز کردم و توییت‌های زیادی با هشتگ‌های «افسانه‌های فردا را نجات دهید» (SaveLegendsofTomorrow) و «کات آیر را منتشر کنید» (ReleaseTheAyerCut) و حمایت از پروژه‌های دیگر دی‌سی در طول سالیان گذشته را شاهد بودم. اکثر این درخواست‌ها مشتاقانه و قابل احترامند.»

گان ادامه می‌دهد: «به عنوان مدیران عامل جدید استودیوهای دی‌سی، من و پیتر معتقدیم که ره رسمیت شناختن شما، هواداران، و بیان اینکه درخواست‌های مختلف شما را برای مسیرهای آینده دی‌سی می‌شنویم اهمیت دارد.»

گان اضافه می‌کند: «هرچند به دلیل مسئولیت‌های جدیدمان فعالیت ما در توییتر کاهش پیدا کرده، اما گوش می‌دهیم و از هر چیزی در این مسیر استقبال می‌کنیم.»

گان می‌گوید اولین پروژه‌های او احیای چندگانه‌های پیشین نخواهد بود: «همه تمرکز اولیه ما بر روی پیشرفت داستان است، اصلاح ساختار دنیای دی‌سی (DCU) جدید، و بازگویی بزرگترین داستان‌هایی که نقل شده با چندین فیلم، سریال و پروژه‌های انیمیشن. از همه طرفداران دی‌سی در دنیاهای موازی دعوت به عمل می‌آوریم – و دیگران – تا به این دنیای جدید بپیوندند. مشتاقیم تا هرچه زودتر جزئیات بیشتری فاش کنیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید