news-background
news-background

تمایل مدیر عامل برادران وارنر دیسکاوری به ادامه همکاری با نویسنده Harry Potter؛ تولید Fantastic Beasts چهارم و پنجم قطعی نیست

کمپانی تازه ادغام‌شده برادران وارنر دیسکاوری در مدت کوتاهی پس از شکل‌گیری تصمیمات جنجالی زیادی از کنسل کردن فیلم «بت‌گرل» (Batgirl) در مرحله تدوین تا کنسل نکردن «فلش» (The Flash) با بازی «ازرا میلر» متهم به آزارگری اتخاذ کرده است. «دیوید زاسلاو» مدیر عامل کمپانی این هفته در جلسه ارائه گزارش مالی سه ماه سوم سال ۲۰۲۲ کمپانی ادعای جنجالی دیگری مطرح کرده و می‌گوید همچنان تمایل دارد با «جی.کی. رولینگ» نویسنده کتاب‌های «هری پاتر» (Harry Potter) همکاری کند.

زاسلاو در مورد رولینگ متهم به «تراجنسیت‌ستیزی» می‌گوید: «امیدوارم بتوانیم در آینده با جی.کی برای «هری پاتر» همکاری کنیم.» این در حالی است که قسمت سوم «جانوران شگفت‌انگیز» (Fantastic Beasts) با بازی «مدس میکلسن» به جای «جانی دپ» با شکست تجاری مواجه شد.

«آن سارنوف» مدیر سابق برادرانر وارنر پیش‌تر گفته بود: «خیلی دوست داریم دنباله‌های بیشتری برای «هری پاتر» بسازیم، و مرتباً با جی.کی. رولینگ و نمایندگان او گفت‌وگو می‌کنیم. اما باید پروژه درستی باشد. هرچه می‌سازیم باید با اصول و سنت‌های «دنیای جادوگری» رولینگ و اینکه هری کیست سازگار باشد.»

«ورایتی» از سوی دیگر این هفته گزارش داده است که برادران وارنر دیسکاوری در حال حاضر برنامه‌ای برای تولید فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز» چهارم و پنجم ندارد. این نشریه پنجشنبه این هفته نوشت «هیچ بحث فعالی» میان رولینگ و کمپانی برای فیلم‌های بعدی در جریان نیست.

پیش‌تر گزارش شده بود که وارنرها پنج فیلم در چندگانه «جانوران شگفت‌انگیز» تولید می‌کنند اما قسمت سوم تحت عنوان «اسرار دامبلدور» (Secrets of Dumbledore) با شکست تجاری مواجه شد و ۴۰۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید