news-background
news-background

فیلم Terrifier 2 برای اسکار رقابت می‌کند

«وحشت‌آفرین ۲» وارد فصل اهدای جوایز خواهد شد.

فیلم «وحشت‌آفرین ۲» (Terrifier 2) به سراغ رأی‌دهندگان آکادمی خواهد رفت. «بلادی دیسگاستینگ» گزارش داده است که این فیلم ترسناک که در گیشه فراتر از انتظار ظاهر شده برای کسب اسکار تلاش می‌کند. «وحشت‌آفرین ۲» به کارگردانی «دیمین لئون» در هفته‌های اخیر نزدیک به ۸ میلیون دلار فروخته و همچنان بلیت‌فروشی می‌کند. در افتتاحیه این فیلم گزارش شد که برخی مخاطبین در سالن‌های سینما با دیدن صحنه‌های زننده فیلم از هوش رفته و دچار حالت تهوع شده‌اند. این گزارش‌ها باعث شد که فروش فیلم حتی بیشتر شود.

تهیه‌کنندگان فیلم انتظار دریافت نامزدی اسکار ندارد اما فرصت را غنیمت شمرده و برای رقابت نام‌نویسی کرده‌اند. «بلادی دیسگاستینگ» که یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است در شبکه‌های اجتماعی از رأی‌دهندگان آکادمی درخواست کرده به این فیلم توجه بیشتری کنند.

این نشریه و کمپانی فیلمسازی می‌نویسد تصور اینکه اعضای آکادمی یک فیلم در ژانر وحشت با صحنه‌های زننده را تحمل کنند «فرصتی مضحک‌تر از آن است که از دست برود.» علاوه بر این، «بلادی دیسگاستینگ» از هواداران درخواست کرده است که آکادمی را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #OscarsForArt از محبوبیت فیلم مطلع کنند: «بیایید کمی بیشتر سروصدا کنیم. بیایید ببینیم توجه چند عضو آکادمی را به فیلمی که هیچ‌یک از آن‌ها حاضر نبودند ببینند جلب می‌کنیم.»

«دیوان کنفیلد» مدیر فروش آیکانیک ریلیزینگ چند هفته پیش با رسیدن فیلم به ۷ میلیون دلار به «ورایتی» گفته بود: «ما سالن‌های فیلم را [در هفته دوم اکران] به ۷۰۰ کاهش دادیم، و همچنان با افزایش درآمد مواجه شدیم. این اتفاق با کاهش سالن‌ها پیش نمی‌آید.»

«دیمین لئون» نویسنده و کارگردان این فیلم از حالا برای قسمت سوم ایده‌پردازی می‌کند. این دنباله در حالی از فروش ۸ میلیون دلاری گذر کرده که با بودجه ۲۵۰ هزار دلاری ساخته شده است.

«وحشت‌آفرین ۲» از پلتفرم استریم اسکریم‌باکس پخش شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید