news-background
news-background

کارگردان Raya and the Last Dragon لایو-اکشن Your Name را می‌سازد

«کارلوس لوپز استرادا» فیلم «اسم تو» را کارگردانی می‌کند.

کارگردان جدیدی برای بازسازی لایو-اکشن «اسم تو» (Your Name) معرفی شد. «کارلوس لوپز استرادا» که «رایا و آخرین اژدها» (Raya and the Last Dragon) را در کارنامه دارد، از سوی کمپانی‌های پارامونت، بد ربات و توهو برگزیده شده تا نسخه لایو-اکشن این انیمه علمی-تخیلی را نوشته و کارگردانی کند.

لوپز استرادا در حال نگارش فیلمنامه بر اساس انیمه‌ای است که در ژاپن یک اثر کلاسیک مدرن می‌نامند. نسخه اولیه این فیلمنامه را «اریک هایسرر» نامزد اسکار به نگارش درآورده که فیلم‌های «قفس پرنده» (Bird Box) و «ظهور» (Arrival) را در کارنامه دارد.

انیمه «اسم تو» داستان یک پسر نوجوان اهل توکیو و یک دختر نوجوان در یک شهر دورافتاده را روایت می‌کند که به شکل غیرقابل توضیحی به یکدیگر پیوند می‌خورند. آن‌ها باید به کمک هم مانع از وقوع یک فاجعه شوند. این فیلم به فهرست اولیه اسکار در بخش بهترین فیلم انیمیشن بلند راه پیدا کرد، و اگرچه در میان پنج فیلم نهایی جایی نداشت، اما در سراسر دنیا بیش از ۳۵۰ میلیون دلار فروخت.

لوپز استرادا یک فیلمساز اهل مکزیک است که اولین فیلم بلندش «اغفال» (Blindspotting) در سال ۲۰۱۸ جشنواره ساندنس را افتتاح کرد و نامزد جوایز «اتحادیه کارگردانان» شد. فیلم دوم او «فصل تابستان» (Summertime) در جشنواره ساندنس سال ۲۰۲۰ به نمایش درآمد و سومین فیلم او «رایا و آخرین اژدها» نامزد دریافت اسکار بهترین انیمیشن شد. لوپز استرادا سابقه کارگردانی چند اپیزود از سریال «لژیون» (Legion) را دارد و کارگردانی را با موزیک ویدیوهایی «کیتی پری»، «بیلی آیلیش» و بسیاری دیگر آغاز کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید