news-background
news-background

برایان فولر سریال Friday the 13th را برای پیکاک می‌سازد

این سریال با همکاری استودیوی ای-۲۴ تولید خواهد شد.

«برایان فولر» تهیه‌کننده سریال «هنیبال» (Hannibal) سریال تلویزیونی «جمعه سیزدهم» (Friday the 13th) را برای پلتفرم استریم پیکاک می‌سازد.

این سریال تحت عنوان «دریاچه بلورین» (Crystal Lake) پیش‌درآمدی خواهد بود برای فیلم اسلشری که در سال ۱۹۸۰ به کارگردانی «شان اس. کانینگهام» اران شد و بر روی گروهی از نوجوانان تمرکز کرد که قاتلی را در تعقیب خود می‌دیدند. استودیوی ای-۲۴ در تولید این سریال با فولر همکاری می‌‌کند. «ویکتور میلر» نویسنده فیلم اصلی یکی از تهیه‌کنندگان این پیش‌درآمد خواهند بود.

فولر می‌گوید: «من «جمعه سیزدهم» را در صفحات مجله «فیمس مانسترز» کشف کردم وقتی که ۱۰ ساله بودم و از آن زمان تاکنون به این داستان فکر می‌کنم. وقتی بحث ژانر وحشت در میان باشد، استودیوی ای-۲۴ انتظارات را بالاتر می‌‌برد و من خوشحالم که با همکاری آن‌ها «دریاچه بلورین» را می‌سازیم. و «سوزان روونر» بهترین است. همکاری دوباره با او باعث افتخار است.»

فیلم «جمعه سیزدهم» با نقدهای مختلفی روبرو شد اما در حالی که با بودجه ۵۵۰ هزار دلاری به تولید رسیده بود ۵۹.۸ میلیون دلار فروخت. موفقیت آن فیلم سبب شد که یکی از معروف‌ترین چندگانه‌های اسلشر شکل بگیرد و ۹ دنباله به تولید برسد. بیشتر دنباله‌ها بر روی شخصیت «جیسون وورهیز» تمرکز می‌کنند که پسر «پاملا وورهیز» زن قاتل قسمت اول است. آخرین فیلم چندگانه بازسازی قسمت اول است که در سال ۲۰۰۹ اکران شد.

فولر اخیراً در مقام تهیه‌کننده «پیشتازان فضا: اکتشاف» (Star Trek: Discovery) را ساخته و سریال «هنیبال» با بازی «مدس میکلسن» و «هیو دنسی» را در ان‌بی‌سی داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید