زمان مطالعه: ۲ دقیقه
آغاز فیلمبرداری فصل دوم Severance با هشت بازیگر جدید
فیلمبرداری فصل دوم «جداسازی» اپل آغاز شد.
دفاتر لومن با اضافه شدن هشت بازیگر جدید به فصل دوم «جداسازی» (Severance) اپل تیوی+ پرجمعیتتر میشود.
این هفته گزارش شد که «گوئندولین کریستی» (Game of Thrones)، «عالیا شوکت» (Arrested Development)، و «باب بالابان» (The French Dispatch) در فصل دوم این سریال نقشآفرینی میکنند. «مریت ویور»، «رابی بنسون»، «استفانو کارانانته»، «جان نوبل»، و «اولفر داری اولافسن» دیگر بازیگران جدید این فصل خواهند بود.
«آدام اسکات»، «جان تورتورو»، «کریستفر واکن»، «پاتریشا آرکت»، «ترامل تیلمن» و «زک چری» بازیگران فصل اول «جداسازی» نقشهای پیشین خود را تکرار میکنند.
«مارک اسکوت» با بازی «آدام اسکات» در «جداسازی» مدیر گروهی در کمپانی «صنایع لومن» است که کارمندانش خاطرات شخصی و حرفهایشان را با عمل جراحی جداسازی کردهاند. مارک که خود را در مرکز یک معمای در حال افشا میبیند، چارهای جز مواجه شدن با حقایق کار و خودش ندارد.
فصل اول «جداسازی» به نویسندگی و کارگردانی «بن استیلر» در قالب ۹ قسمت ساخته شد و ۱۴ نامزدی امی دریافت کرد. این سریال در بخشهای بهترین کامپوزیشن موسیقی و بهترین طراحی تیتراژ برنده امی شد و در ماه آوریل سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرد.
«دن اریکسون» پدیدآورنده «جداسازی» میگوید سریال میتواند دو تا شش فصل ادامه پیدا کند: «این داستان را میشد تا شش فصل ادامه داد. به نظر من دنیای سریال به اندازه کافی بزرگ است، و یکی از علتهای اینکه ابتدا میخواستیم سریال باید و نه یک فیلم، این پرسش بود که دنیا چگونه تغییر میکرد اگر این تکنولوژی وجود میداشت؟»
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید