news-background
news-background

اولین تیزر فیلم The Pale Blue Eye

اولین تیزر فیلم «چشم آبی روشن» (Pale Blue Eye) به کارگردانی «اسکات کوپر» و بازی «کریستین بیل» منتشر شد. نت‌فلیکس در «بازار فیلم اروپا» (EFM) این فیلم را با قراردادی ۵۵ میلیون دلاری خریداری کرده بود.

بیل در فیلم «چشم آبی روشن» که اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته «لوییس بیارد» نقش یک کارآگاه کارکشته را بازی می‌کند و از جوانی کمک می‌گیرد که بعدها قرار است «ادگار آلن پو» معروف شود. این فیلم داستانی در مورد تلاش برای حل معمای قتل‌هایی روایت می‌کند که در سال ۱۸۳۰ و آکادمی ارتش ایالات متحده روی می‌دهند.

دیگر بازیگران فیلم «هنری ملینگ»‌ در نقش «ادگار آلن پو»، «جیلین اندرسون»، «توبی جونز»، «لوسی بوینتون»، «شارلوت گینزبورگ» «هری لاتی»، «سایمون مک‌برنی»، «تیموتی اسپال»، «هدلی رابینسون»، «جویی بروکس»، «برنان کیل کوک»، «گیدین گلیک»، «مت هلم»، «استیون مایر»، «چارلی تاهان» و «رابرت دووال» خواهند بود.

کوپر دو سال پیش گفته بود: «اگرچه ادگار آلن پو زاده‌ بوستون بود و در بالتیمور پس از ابتلا به روان‌آشفتگی درگذشت، اما بخش زیادی از عمر خود را در ویرجینا گذراند، زادگاه من. بنابراین من با حضور او رشد کردم. او ژانر کارآگاهی را به ما بخشیده، و هنور در فرهنگ ما حضور دارد، و تمامی نویسندگان ژانر وحشت، معما، و علمی-تخیلی به پو مدیونند.

کوپر اضافه می‌کند: «این فیلم تلاشی است برای خلق اثری کارآگاهی، با یک قاتل زنجیره‌ای در مرکز آن. تمایل دارم فیلم‌هایی بسازم که مرا به فضاهای متفاوت و شاید ناخوشایند هدایت می‌کنند، اما خوشحالم که کریستین با من همراه است. بیش از یک دهه است که می‌خواهم این فیلم را بسازم و خوشبختانه، کریستین برای بازی در نقش اصلی به سن درست رسیده است. زمانی که اولین بار قصد ساختن این فیلم را داشتم او بیش از حد جوان بود. فیلم‌ها مقدر شده‌اند که در زمانی که باید خلق شوند. کریستین همیشه بازیگری پرکار است، اما فراهم شدن امکان همکاری با او برای من مسرت‌بخش خواهد بود.»

نتفلیکس «چشم آبی روشن» را ۶ ژانویه آینده در دسترس مشترکین قرار می‌دهد اما پیش از انتشار دیجیتال، فیلم را دو هفته صورت محدود در سالن‌های سینما اکران خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید