news-background
news-background

تاریخ پخش سریال Poker Face ناتاشا لیون و رایان جانسون با انتشار تریلر اعلام شد

«ناتاشا لیون» در سریال جدید «پوکر فیس» نقش یک کارآگاه را بازی می‌کند.

شبکه پیکاک با انتشار یک تریلر اعلام کرد  که سریال درام معمایی «پوکر فیس» (Poker Face) با بازی «ناتاشا لیون» را ۲۶ ژانویه پخش خواهد کرد.

لیون در این سریال نقش کارآگاهی را بازی می‌کند که با استفاده از توانایی بی‌نظیرش در دروغ‌سنجی اسرار جنایی را حل می‌کند. «لیل رل هاوری»، «آدرین برودی»، «ادری کورسا»، «بنجامین برات»، «برندن مایکل هال»، «چارلز ملتون»، «چلسی فری»، «چری جونز»، «کلوئی سوینی»، «کلیا دووال»، «کولتن رایان»، «دنیل مک‌دونالد»، «الن بارکین»، «هونگ چائو»، «جمیلا جمیل»، «جوزف گوردن لویت»، «ری پرلمن»، «ران پرلمن»«تیم بلیک نلسون»، «تیم مدوز»، «استفانی شو» و بسیاری دیگر در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

جانسون با فیلم «چاقوکشی» (Knives Out)‌ نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه اریجینال را دریافت کرد. این فیلم با بازی «دنیل کرگ»، «کریس اوانز» و «آنا د آرماس» بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. قسمت دوم این فیلم به زودی از نتفلیکس پخش خواهد شد.

این اولین سریال تلویزیونی جانسون است که در مقام پدید‌آورنده، نویسنده و کارگردان «پوکر فیس» را به تولید می‌رساند. لیون که با فصل دوم «عروسک روسی» (Russian Doll) به نتفلیکس بازمی‌گردد، به همراه «مایا رودولف» از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی سریال با کمپانی «انیمال پیکچرز» خواهند بود.

قسمت اول سریال «پوکر فیس» ۲۶ ژانویه در دسترس قرار می‌گیرد و اپیزودهای بعدی به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید