news-background
news-background

اولین تصاویر از فیلم Pale Blue Eye نتفلیکس با بازی کریستین بیل

تصاویر جدیدی از فیلم «چشم آبی روشن» (Pale Blue Eye) به کارگردانی «اسکات کوپر» و بازی «کریستین بیل» رونمایی شد. این فیلم در آخرین هفته سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

بیل در فیلم «چشم آبی روشن» که اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته «لوییس بیارد» نقش یک کارآگاه کارکشته را بازی می‌کند و از جوانی کمک می‌گیرد که بعدها قرار است «ادگار آلن پو» معروف شود. این فیلم داستانی در مورد تلاش برای حل معمای قتل‌هایی روایت می‌کند که در سال ۱۸۳۰ و آکادمی ارتش ایالات متحده روی می‌دهند.

مجله «ونیتی فر» با نزدیک شدن هالووین اولین تصاویر از این فیلم را رونمایی کرده است. دیگر بازیگران فیلم «هنری ملینگ»‌ در نقش «ادگار آلن پو»، «جیلین اندرسون»، «توبی جونز»، «لوسی بوینتون»، «شارلوت گینزبورگ» «هری لاتی»، «سایمون مک‌برنی»، «تیموتی اسپال»، «هدلی رابینسون»، «جویی بروکس»، «برنان کیل کوک»، «گیدین گلیک»، «مت هلم»، «استیون مایر»، «چارلی تاهان» و «رابرت دووال» خواهند بود.

کوپر و بیل در فیلم‌های «خارج از کوره» (Out of the Furnace) و «دشمنان» (Hostiles) با یکدیگر همکاری کرده بودند. کمپانس «کراس کریک» که به‌تازگی با «دادگاه شیکاگو ۷» (Trial of the Chicago 7) نامزدی گلدن گلوب را کسب کرده سرمایه‌گذار این پروژه است.

نتفلیکس «چشم آبی روشن» را ۶ ژانویه آینده در دسترس مشترکین قرار می‌دهد اما پیش از انتشار دیجیتال، فیلم را دو هفته صورت محدود در سالن‌های سینما اکران خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید