news-background
news-background

مارلون وینز: به کمدی‌هایی مانند White Chicks نیاز داریم؛ به نسل جدید و فرهنگ تحریم اهمیتی نمی‌دهم

«مارلون وینز» بازیگر و کمدین آمریکایی می‌گوید به ملاحظات سیاسی اهمیتی نمی‌دهد و سبک کمدی خودش را برای بقا در مقابل مخاطبین نسل جدید تغییر نخواهد داد.

وینز در مصاحبه با «بازفید» به این پرسش پاسخ داده است که آیا فیلمی چون «دختران سفید» (White Chicks) می‌تواند امروز به دام «فرهنگ تحریم» نیفتد یا نه.

وینز می‌گوید: «فکر می‌کنم چنین فیلم‌هایی لازم است. نمی‌دانم روی چه سیاره‌ای زندگی می‌کنیم، جایی که معتقدند مردم به خنده نیاز ندارند، و اینکه مردم باید سانسور و تحریم شوند. اگر یک شوخی قرار است باعث تحریم من شود، متشکرم که این لطف را در حق من می‌کنید. غم‌انگیز است که جامعه به جایی رسیده که دیگر نمی‌توان در آن خندید. من به این نسل لعنتی گوش نمی‌دهم.»

«دختران سفید» به کارگردانی «کینان آیووری وینز» در سال ۲۰۰۴ اکران شد و داستانی در مورد دو مأمور اف‌بی‌آی سیاه با بازی ویز و برادرش شان روایت کرد که خود را به دختران سفید شبیه می‌کنند تا معمای یک آدم‌ربایی را حل کند. این فیلم نامزد پنج جایزه «تمشک طلایی» از جمله بدترین فیلم، بدترین بازیگر زن، بدترین کارگردان، بدترین فیلمنامه و بدترین زوج سینمایی شد.

با گذر سال‌ها، عده‌ای فیلم «دختران سفید» را «مسئله‌دار» دانستند، اما وینز در این مصاحبه اطمینان می‌دهد که دست از ساختن فیلم‌هایی که مردم را می‌خنداند برنخواهد داشت: «به این آدم‌ها گوش نمی‌دهم: این آدم‌های ترسو، این مدیران ترسو. می‌خواهید این روش را در پیش بگیرید؟ بسیار خوب. من به همان شکلی که شوخی می‌کردم شوخی خواهم کرد. و اگر می‌خواهید کسب درآمد کنید با من همراه شوید. اگر نمی‌خواهید، خودم راهی پیدا می‌کنم. مخاطبم را می‌شناسم. مخاطب من هر آخر هفته به اجراهای من می‌آید و حس خوبی دارد و می‌خندد. ویژگی وینزها این است که بدترین شوخی‌ها را به بهترین شکل گفته‌ایم.»

وینز اخیراً در «طلسم بریج هالو» (The Curse of Bridge Hollow) نتفلیکس دیده شده است. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۴۶ درصد دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ آبان ۱۴۰۱ ۱۶:۴۷

بهترین کار همینه اهمیت ندهیم

نمایش اسپویل