news-background
news-background

تریلر جدید سریال 1899 نتفلیکس: تازه‌ترین اثر نویسندگان سریال Dark

نتفلیکس تریلر رسمی دیگری برای «۱۸۹۹» (1899) که تازه‌ترین اثر «یانتیه فریز» و «باران بو اودار» پدیدآورندگان سریال آلمانی «تاریک» (Dark) است رونمایی کرد. پیش‌تر تأیید شده بود که این سریال در ماه نوامبر پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان رسمی سریال آمده است: «یک کشتی بخار مهاجر عازم غرب است تا دیاری کهن را پشت سر بگذارد. مسافران از نقاط مختلف اروپا گرد آمده‌اند و امید و رؤیای واحدی برای قرن جدید و آینده خود دارند. اما سفر آن‌ها با کشف کشتی مهاجر دیگری که روی دریا آواره شده چرخش غیرمنتظره‌ای پیدا می‌کند.»

تریلر جدید نشان می‌دهد که با ناپدید شدن مسافران کشیشی دست به دعا برمی‌دارد: «یا روح‌القدس. ما را از شر شیطان و همه ناراستی‌های دنیا محفوظ بدار» در حالی که ترانه «در مسیر برج دیده‌بانی» (All Along the Watchtower) «جیمی هندریکس» شنیده می‌شود.

«امیلی بیچام» یکی از بازیگران این سریال در نقش «ماورا فرانکلین» است. در ماه مه گزارش شد که «آندریاس پیچمن» بازیگر سریال «تاریک» نیز به «۱۸۹۹» پیوسته تا نقش شخصیتی به نام «ایک لارسن» را بازی کند. «آنتون لسر»، «الکساندر ویلوم»، «انیورین برنارد»، «لوکاس لینگارد»، «ماتیلد الیور»، «میگل برناردو»، و «ریچارد هوپ» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

سریال «۱۸۹۹» در قالب هشت اپیزود ساخته شده و ۱۷ نوامبر ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید