news-background
news-background

یک رستوران‌دار نیویورکی جیمز کوردن را تحریم کرد: «اندکی بی‌شعور است»

به‌روزرسانی: تحریم «جیمز کوردن» پس از کمتر از ۲۴ ساعت لغو شد. «کیث مک‌نالی» در اینستاگرام تأیید کرد که ممنوعیت ورود کوردن به رستوران بالتازار را پس از «عذرخواهی فراوان» او لغو کرده است.

پیش‌تر: «کیث مک‌نالی» رستوران‌دار معروف و اینفلوئنسر اینستاگرام اعلام کرد که «جیمز کوردن» کمدین بریتانیایی و مجری برنامه «برنامه آخر آخر شب» (The Late Late Show With James Corden) را به رستوران بالتازار راه نخواهد داد.

مک‌نالی در اینستاگرام می‌نویسد: «اغلب مشتریان را ۸۶ نمی‌کنم [و بیرون نمی‌اندازم]، تا امروز که کوردن را ۸۶ کردم.» این رستوران‌دار ادامه می‌دهد که کوردن «کمدینی بسیار بااستعداد، اما اندکی بی‌‌شعور» و «بدرفتارترین مشتری من با پیشخدمتان بالتازار از زمان تأسیس رستوران در ۲۵ سال گذشته است.»

مک‌نالی دو مورد از گزارش‌های مدیرانش را ارائه می‌کند و می‌‌گوید کوردن در ماه ژوئن به رستوران آمده و مویی را در پیش‌غذای خود دیده است. کمدین مو را به «مدیر جی» نشان می‌دهد اما با او رفتار به‌شدت «زننده‌ای» داشته است. کوردن درخواست یک دور نوشیدنی دیگر می‌کند و می‌گوید به این دلیل است که در سرویس‌هایی چون «یلپ» (Yelp) نقدهای منفی می‌نویسد.

رستوران‌دار می‌گوید کوردن یک روز دیگر در ماه اکتبر به همراه همسرش به بالتازار آمده و «املت زرده تخم مرغ» سفارش داده است: «جیمز کوردن در تاریخ ۹ اکتبر با همسرش برای برانچ به بالتازار آمده است. او در فضای خارجی درخواست یک میز می‌کند. «الی وولترز» سرپرست پیش‌خدمت‌ها این دو را به میز ۳۰۱ هدایت می‌کند. همسر آقای کوردن املت زرده تخم مرغ با پنیر گرویر و سالاد سفارش می‌دهد. چند دقیقه پس از دریافت خوارک، جیمز پیش‌خدمتش ام. کی. را فرامی‌خواند و به او می‌گوید کمی سفیده تخم مرغ با زرده ترکیب شده است. ام. کی. مدیر جی. را مطلع می‌کند. آشپزخانه این خوراک را دوباره تهیه می‌کند اما به جای سالاد به همراه سیب زمینی سرخ‌کرده تحویل می‌دهد. اینجاست که جیمز کوردن دیوانه‌وار شروع به داد و بیداد می‌کند: «کارت را بلد نیستی! کارت را بلد نیستی! شاید بهتر باشد خودم به آشپزخانه بروم و خودم املت درست کنم!» ام. کی. صمیمانه عذرخواهی می‌کند و جی. را سر میز می‌آورد. او خوراک را بازمی‌گرداند و از آن پس همه‌چیز به خوبی پیش می‌رود. او به آن‌ها لیوان‌های شامپاین تبلیغاتی می‌دهد تا دلجویی کرده باشد. جی می‌گوید کوردن با او خوش‌برخورد بوده اما با پیش‌خدمت‌ها رفتار زننده‌ای داشته است. ام. کی. به‌شدت می‌لرزیده است، اما با توجه به اینکه حرفه‌ای است شیفت خودش را تا انتها به پایان می‌رساند.»

معمای این ماجرا علاوه بر اینکه چرا کوردن پس از یک تجربه ناخوشایند دوباره به بالتازار بازگشته این است که اساساً «املت زرده تخم مرغ» چه می‌تواند باشد چرا که تهیه این خوراک بدون «ذره‌ای» سفیده در آن تقریباً ناممکن است. یکی از کاربران توییتر در واکنش به این گزارش می‌نویسد: «املت زرده تخم مرغ چه کوفتی است و چرا یک نفر باید آن را سفارش دهد؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید