news-background
news-background

شهادت کوین اسپیسی در دادگاه با چشمان گریان: «پدرم یک نئو-نازی بود»

یک هفته پس از آغاز دادگاه آزار جنسی «کوین اسپیسی» در نیویورک، بازیگر برنده اسکار روز گذشته در جایگاه شهود قرار گرفت و لحظاتی احساساتی شد.

اسپیسی دوشنبه این هفته موفق شد اتهام آزار روانی از سوی «آنتونی رپ» را از شکایت ۴۰ میلیون دلاری او برطرف کند. او که در جایگاه شهود مصمم به نظر می‌رسید، اظهاراتش را با تکذیب لمس جنسی رپ در سال ۱۹۸۶ آغاز کرد. رپ ادعا کرده بود که در سن ۱۴ سالگی به آپارتمان اسپیسی دعوت شده و آزار جنسی دیده است. اسپیسی ادعای مشابه دیگری از سوی «آندره هولزمن» مسئول هماهنگی پروژه‌های سینمایی را تکذیب می‌کند.

این بازیگر ۶۳ ساله سعی می‌کند روایت شاکی را تغییر دهد و زندگی خودش را شرح دهد: «پدرم یک برترپندار سفید و نئو-نازی بود.» او به یاد می‌آورد که قربانی عقاید نژادستیزانه و جناح راستی والدینش بوده است:‌ «هیچ‌گاه در مورد این مسائل به شکل عمومی حرف نزده بودم. هیچ‌وقت.»

بازیگر «خانه پوشالی» (House of Cards) و «مظنونین همیشگی» (Usual Suspects) نتفلیکس ادامه می‌دهد: «پدرم به من تشر می‌زد با این تصور که ممکن است هم‌جنس‌گرا باشم. فریاد می‌زد: «یک ... نباش.» از آن واژه رکیک که برای جامعه هم‌جنس‌گرایان بسیار توهین‌آمیز است استفاده می‌کرد.»

اسپیسی اولین بار در اکتبر سال ۲۰۱۷ و در واکنش به اتهام رپ فاش کرده بود که هم‌جنس‌گرا است. او می‌گوید رپ زمانی او را «شیاد» نامیده به این دلیل که گرایش جنسی خود را مدت‌ها مخفی نگه داشته و فقط هنگام عذرخواهی از او آن را فاش کرده است: «شیاد نامیدن یک نفر مثل این است که بگویید آن‌ها با دروغ زندگی می‌کنند. من با دروغ زندگی نکردم. فقط تمایل نداشتم در مورد زندگی خصوصی‌ام حرف بزنم.»

اسپیسی و نمایندگانش طرحی از آپارتمان بازیگر در سال ۱۹۸۶ نشان می‌دهند تا ثابت کنند ادعای رپ مبنی بر آزار جنسی در یک اتاق خواب کذب است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید