news-background
news-background

کانیه وست: فشار صهیونیست‌ها باعث شد کیم کارداشیان از زندگی جنسی خودش با پیت دیویدسون بگوید

رپر آمریکایی ادعای جنجالی دیگری مطرح کرده است.

«کانیه وست» می‌گوید اعتراف همسر سابقش «کیم کارداشیان» در مورد رابطه جنسی با «پیت دیویدسون» به فشار «صهیونیست‌ها» بوده است. این رپر ۴۵ ساله هفته پیش مدعی شده بود که نگران حمله «یهودیان» است. این ادعا سبب شد حساب‌های او در توییتر و اینستاگرام محدود شود.

وست در مصاحبه جدیدی با «درینک چمپس» ادعا می‌‌کند که «صهیونیست‌های یهودی» باعث شده‌اند کارداشیان از جزئیات رابطه جنسی خودش با «پیت دیویدسون» بگوید. کارداشیان ۴۱ ساله در یکی از اپیزودهای برنامه «کارداشیان‌ها» (The Kardashians) گفته بود که به یاد مادربزرگش مقابل شومینه با دیویدسون رابطه جنسی برقرار کرده است.

وست می‌گوید:‌ «ما یهودی هستیم بنابراین نمی‌توانیم یهودی‌ستیز باشیم. اولاً، استادیوم‌های من را پس دهید. ۷۸ رسانه‌ای که من را «بدرفتار» نامیدند وقتی که سعی داشتم... پیت دیویدسون را از فرزندانم دور نگه دارم تا نام فرزندانم را روی بدنش خالکوبی نکند.»

وست ادامه می‌دهد: «کیم مسیحی است – دیروز در تی‌ام‌زی دیدم که نوشته بودند: «پیت دیویدسون و کیم به یاد مادربزرگشان مقابل شومینه رابطه جنسی داشته‌اند.» یهودیان صهیونیست وارد زندگی او شده‌اند، و به این زن مسیحی که چهار فرزند سیاه‌پوست دارد می‌گویند این پیام را در رسانه‌ها منتشر کند.»

وست اضافه می‌کند: «بنابراین وقتی رانندگی می‌کنم و تبلیغات [سریال «کارداشیان‌ها» در پلتفرم] هولو را می‌بینم و وقتی تبلیغات [بانک] جی‌پی [مورگان چیس] را می‌بینم، می‌خواهم همین حالا به شما بگویم که شیطان دشمنی شکست‌خورده است – نمی‌توانید من را مسموم کنید.»

کارداشیان فوریه سال ۲۰۲۱ از وست درخواست طلاق کرد و اکتبر سال گذشته با دیویدسون قرار گذاشت.

کارداشیان در برنامه «کارداشیان‌ها» به مادربزرگش گفته بود: «می‌دانی ماجرای باورنکردنی چیست؟ من و پیت هفته پیش در هتل بورلی هیلز جلوی شومینه نشسته بودیم و ساعت‌ها حرف می‌زدیم. می‌گفتم: «مادر بزرگم به من گفت که وقتی مقابل شومینه رابطه جنسی برقرار کنی زندگی کرده‌ای.» بنابراین ما به افتخار شما جلوی شومینه رابطه جنسی داشتیم. می‌دانم که احتمالاً عجیب به نظر می‌رسد.»

وست در بخش دیگری از مصاحبه با «درینک چمپس» می‌گوید رسانه‌های یهودی او را تحریم کرده‌اند و سیاهان را «کنترل» می‌کنند: «شما به حدی زندگی من را به گند کشیده‌اید که حالا «بلک میرور» شده‌ام؛ باعث شدید مردم فکر کنند دیوانه‌ام، خانواده‌ام را گرفتید، همه دوستانم را از من جدا کردید. هیچ دوست سلبریتی دیگری ندارم.»

وست خطاب به کارداشیان می‌گوید: «می‌خواهم بگویم کیم، خطرناک خواهد شد، آن مرد همه‌جا می‌گوید که «او دیوانه است، او شبیه اوجی [سیمپسون] است.» نوری می‌خواهد اعضای خانواده دوباره دور هم جمع شوند، من هم می‌خواهم خانواده دوباره دو هم جمع شوند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ مهر ۱۴۰۱ ۲۰:۱۹

عجیب این نیست که کانیه وست حرف هایی رو که بارها و بارها از رسانه های حقیقت طلبِ ضد صهیونیستی گفته شده رو گهگاه به زبون میاره، عجیب اونه که مردم فکر میکنن کانیه عقلش رو از دست داده که این حرف ها رو میزنه! اینم تاثیر و اثر تبلیغات رسانه های صهیونیستی بر اذهان مردم ساده لوحه که قدرت تعقل و عمیق نگری ازشون گرفته شده.

نمایش اسپویل
۲۵ مهر ۱۴۰۱ ۱۶:۲۳

این دیگه کاملا عقلش رو از دست داده!

نمایش اسپویل