news-background
news-background

سریال دیگری از رایان مورفی به سلطه Dahmer بر نتفلیکس پایان داد

پس از ۲۱ روز تکیه زدن بر رتبه اول پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس، «دامر – هیولا: داستان جفری دامر» (Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story) جمعه، ۱۴ اکتبر به رتبه دوم سقوط کرد و جای خود را به سریال جنایی «مراقب» (The Watcher) «رایان مورفی» داد.

داستان سریال «مراقب» از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده و فروپاشی زندگی زوجی را به تصویر می‌کشد که پس از نقل مکان به منزل رؤیایی‌شان در نیوجرزی، چند نامه از یک مزاحم به نام «مراقب» دریافت می‌کنند. واتس و کاناواله بازیگر زوج قصه خواهند بود. مورفی برای این سریال بازیگرانی چون «نایومی واتس»، «بابی کاناوله»، «جنیفر کولیج»، «مارگو مارتیندیل»، «میا فارو»، «کریستفر مک‌دونالد»، «ریچارد کینگ» و بسیاری دیگر را گرد هم آورده است.

«مراقب» و «دامر» از پروژه‌هایی بودند که مورفی پس از امضای یک قرارداد چند میلیون دلاری برای نتفلیکس ساخت. این تهیه‌کننده در چند سال اخیر عناوینی چون «هالیوود» (Hollywood)، «پرام» (The Prom) و «سیاستمدار» (The Politician) را از نتفلیکس پخش کرده است.

نتفلیکس پیش‌تر اعلام کرده بود که «دامر» با ۷۰۱.۳۷ میلیون ساعت بیننده دومین سریال پربیننده انگلیسی زبان تاریخ پلتفرم پس از فصل چهارم «موجودات عجیب» (Stranger Things) بوده است. این عنوان بحث‌برانگیز در ۲۸ روز اول ۱ میلیارد ساعت دیده شده است.

سریال «دامر» با بازی «اویان پیترز» در نقش «جفری دامر» قاتل زنجیره‌ای با انتقاد خانواده قربانیان دامر از جمله مادر یکی از قربانیان مواجه شده است. نتفلیکس که انتظار واکنش‌های منفی به این مجموعه تلویزیونی ناخوشایند را می‌کشید، بازاریابی آن را تنها چند روز پیش از پخش آغاز کرد.

نتفلیکس سریال «دامر» را در قالب ۱۰ اپیزود تولید کرده و وقایعی که از دهه ۱۹۶۰ تا ۱۹۹۰ روی دادند را روایت می‌کند. دیگر بازیگران سریال «نایسی نش»، «پنه‌لوپه آن میلر»، «شان جی. براون»، «کالین فورد» و «ریچارد جنکینز» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید