news-background
news-background

سینماروها با دیدن فیلم Terrifier 2 از هوش رفتند

فیلم اسلشر «وحشت‌آفرین ۲» (Terrifier 2) به کارگردانی «دیمین لئون» این هفته در بیش از ۸۵۰ سالن سینمای ایالات متحده اکران شده بیش از ۱ میلیون دلار از پنجشنبه گذشته تا یکشنبه فروخته است.

در طول چند روز اخیر برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی مدعی شدند که در افتتاحیه فیلم «وحشت‌آفرین ۲» عده‌ای از سینماروها دچار حالت تهوع شده و یا از هوش رفته‌اند. «بلادی دیسگاستینگ» این گزارش‌ها را تأیید کرده است.

یکی از بینندگان فیلم می‌نویسد: «دوست من در حال تماشای «وحشت‌آفرین ۲» بالا آورد و بعد از هوش رفت. تا به حال شمرده‌ام که پنج نفر از سالن بیرون رفته‌اند. عالی است.» کاربری دیگر می‌نویسد: «این فیلم آشفته‌بازار خونین و شگفت‌آور بود. مردی که پشت سر من بود از هوش رفت و به صندلی من برخورد کرد، مردی دیگر سالن را ترک کرد چون حالش خوب نبود، شنیدم که این را هنگام خروج گفت. مردی دیگر به سختی استفراغ می‌کرد و صدایش در سرویس بهداشتی شنیده می‌شد.»

بیننده دیگری می‌گوید: ««وحشت‌آفرین ۲» فوق‌العاده است! قطعاً برای افراد ضعیف مناسب نیست! یک نفر واقعاً در سالنی که من حضور داشتم غش کرد.»

در فیلم «وحشت‌آفرین ۲»، به دنبال وقایع قسمت اول، نیرویی شوم «آرت دلقک» را به زندگی برمی‌گرداند و وحشت را در مایلز کانتی حکمفرما می‌کند. در شب هالووین، او بازگشته تا طعمه‌های تازه‌ای شکار کند: دختری نوجوان و برادر کوچکترش با بازی «لورن لاورا» و «الیوت فولام».

قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران شد بازیگرانی چون «جنا کانل» و «سامانتااسکافیدی» در آن نقش‌آفرینی کردند. آن فیمل از «راتن تومیتوز» امتیاز ۵۶ درصد منتقدین دریافت کرد. تولید دنباله «وحشت‌آفرین» فوریه ۲۰۱۹ تأیید شد و در حین پاندمی به پایان رسید.

«وحشت‌آفرین ۲» در ماه نوامبر از پلتفرم‌های دیجیتال پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید