news-background
news-background

اسپین‌آف The Winchesters در شبکه CW پربیننده شد

«وینچسترها» اسپین‌آفی برای سریال «فراطبیعی» است.

قسمت اول سریال «وینچسترها» (The Winchesters) به پربیننده‌ترین اپیزود شبکه سی‌دابلیو در فصل پاییز امسال در میان سریال‌های جدید تبدیل شد. این شبکه در شبکه‌های اجتماعی این موفقیت نه‌چندان بزرگ را جشن گرفته است.

اسپین‌آف «فراطبیعی» (Supernatural) میانگین ۷۵۷ هزار بیننده را برای قسمت اول ثبت کرده به پربیننده‌ترین اپیزود اول شبکه از ژانویه ۲۰۲۲ و پخش «نایومی» (Naomi) بدل شده است. علاوه بر این، قسمت اول «وینچسترها» دومین اپیزود پربیننده فصل تمامی سریال‌ها پس از «واکر» (Walker) و پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی این شبکه از ژوئن گذشته بوده است.

«وینچسترها» به پیشینه والدین سم و دین وینچستر می‌پردازد. «دریک راجر» و «مری کمبل» در نقش زوج اصلی داستان بازی می‌کنند، در حالی که با بعضی از نیروهای شیطانی که در آینده با پسرانشان مقابله می‌کنند می‌ایستند. «رابی تامپسون» نویسنده و تهیه‌کننده قدیمی «فراطبیعی» (Supernatural) در تولید این پیش‌درآمد مشارکت کرده است.

این هفته در کامیک-کان نیویورک اعلام شد که «تام ولینگ» در این فصل نقش «ساموئل کمبل» را بازی می‌کند. این نقش در «فراطبیعی» به «میچ پیلگی» سپرده شده بود. ساموئل پدر ماری با بازی «مگ دانلی» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید