news-background
news-background

تمایل برندن فریزر برای بازگشت به فیلم‌های Mummy؛ پاسخ فریزر به منتقدین فیلم The Whale

«برندن فریزر» اولین بار در «مومیایی» (The Mummy) و دو دنباله آن نقش «ریک اوکانل» ماجراجو را بازی کرد و آخرین بار در «مومیایی: مقبره امپراطور اژدها» (The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor) این نقش را بازی کرده است. او در مصاحبه جدید با «ورایتی» می‌گوید حاضر است به این چندگانه بازگردد.

فریزر که به تازگی با فیلم «نهنگ» (The Whale) به کارگردانی «دارن آرونوفسکی» به جشنواره ونیز و لندن سفر کرده می‌گوید:‌ «نمی‌دانم چگونه می‌تواند جواب دهد. اما اگر کسی با ایده درست آمد حاضرم انجامش دهم.»

«استیون سامرز» کارگردان «مومیایی» می‌گوید برخی توانایی‌های خاص باعث شده فریزر را انتخاب کند: «او می‌توانست مشت بزند و مشت را مهار کند و شوخ‌طبع بود.» او اضافه می‌کند که فریزر بسیاری از صحنه‌های اکشن را بدون بدلکار ضبط کرده و از ناحیه زانو مصدوم شده اما فیلمبرداری را ادامه داده است:‌ «با هر پیشنهادی که مطرح می‌کردیم موافق بود.»

یونیورسال این چندگانه را در سال ۲۰۱۷ (The Mummy) ریبوت کرد اما فریزر به این ضیافت دعوت نشد. در عوض، استودیو روی «تام کروز» حساب باز کرد. فریزر در مورد علت شکست تجاری این ریبوت می‌گوید:‌ «می‌دانم موفقیت با این فیلم چقدر دشوار است. سه بار سعی کرده‌ام انجامش دهم.»

«مومیایی» کروز در افتتاحیه کمتر از ۳۲ میلیون دلار فروخت در حالی که با بودجه ۱۹۰ میلیون دلاری تولید شده بود.

فریزر که در جشنواره ونیز با شش دقیقه تشویق ایستاده مواجه شده بود، سه‌شنبه این هفته (۱۱ اکتبر) در جشنواره لندن ۵ دقیقه تشویق ایستاده دیگری را تجربه کرد. ماه گذشته «ورایتی» گزارش داد عوامل فیلم «نهنگ» در جشنواره تورنتو با بیش از سه دقیقه تشویق ایستاده مواجه شدند.

فریزر در این فیلم که اقتباسی از نمایشنامه «ساموئل دی. هانتر» است، گریمی ۱۳۶ کیلوگرمی را تحمل می‌کرده تا نقش شخصیتی را بازی کند که از چاقی شدید رنج می‌برد. «سدی سینک»، «هونگ چائو»، «سامانتا مورتون» و «تای سیمپکینز» دیگر بازیگران «نهنگ» خواهند بود.

فریزر در مصاحبه با «نیوزویک» به این انتقاد پاسخ داد که چرا به جای گریم سنگین از بازیگری که به شخصیت شباهت ظاهری بیشتری داشته استفاده نشده است: «من مرد کوچکی نیستم. و نمی‌دانم معیار بازی در این نقش چیست. فقط می‌دانم که باید صادقانه‌ترین بازی خود را به نمایش می‌گذاشتم.» او اضافه می‌کند:‌ «امکان ندارد که بتوانید بازیگری برای این نقش پیدا کنید، بنابراین باید از گریم استفاده می‌شد. بسیاری از منتقدین این موضوع فیلم را ندیده‌اند. بنابراین از همه دعوت می‌کنم که فیلم را ببینند در مورد همدردی با شخصیت‌هایی است قرار نیست حسی نسبت به آن‌ها داشته باشید.»

فیلم «نهنگ» ۹ دسامبر در آمریکا روی پرده می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید