news-background
news-background

آنجلا لنسبوری مانع پیوستن دخترش به فرقه چارلز منسون شده است

لنسبوری زمانی مانع ملحق شدن دخترش به فرقه «چارلز منسون» شده است.

به دنبال درگذشت «آنجلا لنسبوری» در ۹۶ سالگی، یکی از مصاحبه‌های قدیمی‌تر او در سال ۲۰۱۴ دوباره به اشتراک گذاشته شده است.

لنسبوری در آن زمان به «دیلی میل» می‌گوید مانع پیوستن دخترش به فرقه «چارلز منسون» شده است. او فاش می‌کند که دخترش که امروز ۶۹ ساله است، «مجذوب» منسون شده، یک قاتل زنجیره‌ای آمریکایی که به همراه پیروانش شخصیت‌هایی چون «شارون تیت» را کشت.

بازیگر «کاندیدای منچوری» (The Manchurian Candidate) و «شعله گاز» (Gaslight) می‌گوید دخترش در سنین جوانی با اعتیاد به مواد مخدر دست به گریبان شده است: «با ماریجوانا شروع شد اما تا هروئین پیش رفت. فرقه‌ای بالای تپه‌های مالیبو وجود داشت که خود را متعهد به اهداف مرگباری کرده بودند. گفتنش دردناک است اما، در مقطعی، [دخترم] دیدرا به جمعیتی ملحق شد که چارلز منسون رهبرشان بود. یکی از جوانانی بود که او را می‌شناخت – و مجذوبش شده بودند. [منسون] شخصیت فوق‌العاده‌ای داشت، از بسیاری جهات کاریزماتیک بود، تردیدی وجود ندارد.»

لنسبوری می‌گوید پس از پی بردن به ماجرای دخترش به همسرش گفته است که باید برای همیشه لس‌آنجلس را ترک کنند: «به سمت ایرلند کشیده می‌شدم چون زادگاه مادرم بود، و جایی بود که فرزندانم در معرض عقاید مخرب قرار نمی‌گرفتند. هنوز در آنجا خانه‌ای دارم که سعی می‌کنم لااقل سالی یک بار به آن سر بزنم.»

لنسبوری می‌گوید ترک اعتیاد دیدرا «کمی بیشتر طول کشید» اما او سرانجام ازدواج می‌کند و حالا در لس‌آنجلس یک رستوران ایتالیایی دارد.

لنسبوری پنج روز مانده به تولد ۹۷ سالگی‌اش در لس‌آنجلس از دنیا رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید