news-background
news-background

جزئیات رفتار «ناشایست» بیل مری در محل فیلمبرداری Being Mortal

«بیل مری» ۱۰۰ هزار دلار به زنی که از او شکایت کرده بود پرداخت کرده است.

این هفته گزارش شد که «بیل مری» بازیگر فیلم‌هایی چون «شکارچیان روح» (Ghostbusters) و «گمشده در ترجمه» (Lost In Translation) برای جلب رضایت یک زن که او را به رفتار ناشایست در محل فیلمبرداری متهم کرده بود ۱۰۰ هزار دلار پرداخت کرده است. از سوی دیگر «جینا دیویس» این هفته مدعی شد که در حین فیلمبرداری «تغییر سریع» (Quick Change) در سال ۱۹۸۹ رفتار مشابهی نشان داده است.

آوریل امسال گزارش شده بود که مری در محل فیلمبرداری «فانی بودن» (Being Mortal) که اولین فیلم بلند «عزیز انصاری» در مقام کارگردان است عمل دور از اخلاقی نشان داده و موجب شده فیلمبرداری متوقف شود.

«پاک نیوز» این هفته گزارش داد که مری دستیار تولیدی که بسیار جوان‌تر از خودش بوده را روی تختی در محل فیلمبرداری در آغوش گرفته و سپس دهان او را بوسیده است هرچند که هردو برای رعایت پروتکل‌های کووید ماسک پوشیده بودند. مری می‌گوید «مزاح» کرده در حالی که همکارش این عمل را «کاملاً جنسی» می‌داند و «وحشت‌زده» شده است.

این زن که نامش فاش نشده رسماً از مری شکایت کرده است. سرچ‌لایت پیکچرز به دنبال این شکایت فیلمبرداری را متوقف می‌کند.

در گزارش تازه «پاک نیوز» آمده است که مری با پرداخت حدود ۱۰۰ هزار دلار رضایت شاکی را جلب کرده و زن توافق کرده که شکایت خود را علیه مری و تهیه‌کنندگان «فانی بودن» پس بگیرد.

مری ۷۲ ساله در ماه آوریل معترف شده بود که رفتار او باعث توقف فیلمبرداری شده است. او در مصاحبه با «سی‌ان‌بی‌سی» گفته بود: «مرتکب عملی شدم که فکر کردم خنده‌دار است، اما چنان برداشتی از آن نشد. کمپانی سازنده، استودیوی فیلمسازی، می‌خواست کار درست را انجام دهد، بنابراین تمایل داشتند که کل ماجرا را بررسی کنند، در موردش تحقیق کنند، و به همین دلیل فیلمبرداری را متوقف کردند. اما در حال حاضر، گفت‌وگو می‌کنیم و سعی داریم با هم آشتی کنیم. فکر می‌کنم مشکل اصلی همین است، رابطه صلح‌آمیز میان ما. هر دوی ما حرفه‌ای هستیم. آثار یکدیگر را دوست داریم. یکدیگر را دوست داریم، به گمانم، و اگر نتوانیم به هم اعتماد کنیم، همکاری با یکدیگر و یا ساختن فیلم بی‌معنا خواهد بود.»

فیلمبرداری «فانی بودن» هنوز ادامه پیدا نکرده است و ممکن است انصاری و سرچ‌لایت صحنه‌هایی از پروژه را مجدداً ضبط کنند.

«جینا دیوس» نیز در کتاب خاطرات جدیدش جزئیات رفتار ناشایست مری را شرح داده است. دیویس می‌گوید در سال ۱۹۸۹ مری «اصرار» داشته که یک دستگاه ماساژ را روی او امتحان کند: «چندین بار مخالفت کردم، اما او تسلیم نمی‌شد. باید به او تشر می‌زدم و مرافعه ایجاد می‌کردم تا دست بردارد و من را مجبور به آن کار نکند؛ دیگر مردان آن مکان هیچ کاری نکردند که دست بردارد. در کمال اندوه متوجه شدم که هنوز توانایی این را ندارم که در برابر این حمله مقاومت کنم – یا به سادگی از آنجا بروم.»

دیویس این هفته به مجله «پیپل» گفت: «نمی‌خواهم دست او به هیچ وجه رو شود تا او را بهت‌زده کرده باشم. فکر می‌کنم خودش خیلی خوب می‌داند که چه رفتاری ممکن است از او سر بزند.»

«نیویورک تایمز» زمانی مری را یک «قدیس سکولار» نامیده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید