news-background
news-background

داریو آرجنتو پس از Dark Glasses فیلم دیگری با ایزابل هوپر می‌سازد

«داریو آرجنتو» کهنه‌کار که بعضی از به‌یادماندنی‌ترین فیلم‌های ترسناک دهه ۱۹۷۰ از جمله «سوسپیریا» (Suspiria) را ساخته، در دهه نهم عمر فیلم جدیدی با «ایزابل هوپر» می‌سازد.

این هفته گزارش شد که این کارگردان پس از «عینک دودی» (Dark Glasses) فیلم دیگری با «ایزابل هوپر» می‌سازد. آرجنتو در مصاحبه با جشنواره فیلم سیتخس اسپانیا به این پرسش پاسخ داده است که آیا فیلم دیگری می‌سازد یا نه.

آرجنتو که پس از یک دهه دوری از کارگردانی «عینک دودی» را ساخته بود، وعده فیلمی با هوپر را می‌دهد. از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما فیلمبرداری پروژه قرار است از بهار آینده آغاز شود.

هوپر در سال ۲۰۱۷ با «ال» (Elle) نامزد اسکار شد اما سابقه بازی در فیلم‌هایی چون «۸ زن» (8 Women) و «استاد پیانو» (The Piano Teacher) را دارد و ۱۶ نامزدی جایزه «سزار» را در کارنامه دارد.

«ایلنیا پاستورلی» در فیلم «عینک دودی» نقش یک روسپی را بازی می‌کند که در حمله ناموفق یک قاتل زنجیره‌ای نابینا شده و با یک پسر چینی همراه می‌شود که زندگی او نیز برای همیشه به واسطه اعمال آدمکش تغییر کرده است. این فیلم تابستان سال گذشته در ایتالیا فیلبرداری شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید