news-background
news-background

ایوا مندز: بازنشسته نشده‌ام، نقش‌های کلیشه‌ای پیشنهاد می‌کنند

مندز ادعای بازنشستگی‌اش از بازیگری را تکذیب کرد.

«ایوا مندز» می‌گوید از بازیگری بازنشسته نشده است. همسر «رایان گاسلینگ» با انتشار ویدیویی در اینستاگرام این ادعا را تکذیب می‌کند و می‌گوید از سال ۲۰۱۴ وقتی در «رودخانه گمشده» (Lost River) که اولین فیلم گاسلینگ در مقام کارگردان بود بازی کرد، تنها «نقش‌های کلیشه‌ای» به او پیشنهاد شده است.

مندز می‌نویسد: «هرگز از بازیگری کناره‌گیری نکردم. می‌خواستم در خانه با فرزندانم باشم و خوشبختانه سرمایه‌گذاری‌ها در کسب‌وکاری دیگر بیش از بازیگری به من امکان داد در خانه بمانم. علاوه بر این، در این مدت نسبت به نقش‌های کلیشه‌ای پیشنهادی هیجان‌زده نبودم، به ویژه پس از بازی در «رودخانه گمشده» که پروژه رؤیایی من بود. ادامه دادن شغل بازیگری دشوار است. هدف از این پست چیست؟ تغییر این روایت. من هرگز کناره‌گیری نکردم.»

مندز در برنامه «نظر» (The View) گفته بود که پس از مادر شدن فهرستی از نقش‌هایی که باید و نباید بازی کند تهیه کرده است: «حالا [فیلم‌های] خشن بازی نمی‌کنم، فیلم‌های جنسی بازی نمی‌کنم، فهرست کوتاهی است.»

بازیگر «جایی آنسوی درختان کاج» (The Place Beyond the Pines) یادآور شده بود: «همیشه عاشق بازیگری خواهم بود. مسئله فقط این است که حالا با وجود فرزندان خیلی دشوار است. بنابراین اساساً فکر می‌کنم: «دیزنی، من به تو تعلق دارم، دیزنی.» این تمام چیزی است که باقی مانده.»

«وین دیزل» بازیگر «سریع و خشن» (Fast and Furious) پیش‌تر گفته بود که دو قسمت پایانی چندگانه ممکن است مندز را بازگرداند. مندز از سوی دیگر از فیلم «باربی» (Barbie) با بازی همسرش گاسلینگ حمایت کرده است. گاسلینگ در این فیلم به کارگردانی «گرتا گرویگ» نقش «کن» را در مقابل «مارگو رابی» در نقش «باربی» بازی می‌کند.

مندز در مصاحبه با «گفتگو» (The Talk) در مورد اولین تصویر منتشر شده از گاسلینگ در فیلم «باربی» با لباس‌هایی به رنگ صورتی گفته بود: «تصویر مضحکی است، و خودش هم سعی می‌کند که مضحک به نظر بیاید، بنابراین از همه جهات جواب داده است. وقتی دیدمش، وقتی از محل کار برای من ارسالش کرد، گفتم: «می‌توانم آن زیرپوش را نگه دارم؟ خواهش می‌کنم، هیچ‌وقت چیزی از تو نخواسته بودم.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید