news-background
news-background

تریلر Wendell & Wild: همکاری دوباره جردن پیل و کیگان-مایکل کی

هفت سال پس از «کی و پیل»، زوج کمدین در یک فیلم استاپ-موشن همکاری کرده‌اند.

نتفلیکس تریلر جدیدی برای فیلم انیمیشن «وندل و وایلد» (Wendell & Wild) رونمایی کرد. در این استاپ-موشن «کیگان مایکل کی» و «جردن پیل» کمدین‌های «کی و پیل» (Key & Peel) صداپیشگی می‌کنند. پیل برنده اسکار یکی از نویسندگان فیلمنامه و «هنری سلیک» کارگردان فیلم است.

داستان فیلم در مورد دو برادر دیو با صداپیشگی پیل و کی است که با همکاری دختر نوجوانی خود را به «سرزمین زندگان» می‌رسانند. دیگر صداپیشگان فیلم «انجلا بست»، «جیمز هونگ»، «ماکسیم پیک» و «وینگ ریمز» خواهند بود.

«هنری سلیک» که فیلم «کابوس پیش از کریسمس» (The Nightmare Before Christmas) را در کارنامه دارد، اولین فیلم بلند خود پس از «کورالاین» (Coraline) در سال ۲۰۰۹ را ساخته است.

سلیک پیش‌تر گفته بود: «خوشحالم که فیلم جدیدم «وندل و وایلد» در «انیمیشن فیلم است» برای اولین بار اکران می‌شود، جشنواره‌ای که از فیلم‌های ساختارشکن و انقلابی انیمیشن تجلیل می‌کند. فیلم استاپ-موشن-ساخت-آمریکا ما در مورد مسائل زیادی است: ترسناک، طنز، مرموز، غم‌انگیز و نماینده [اقلیت‌ها] است، اما مهم‌تر از هرچیز، بسیار اریجینال است بنابراین نمی‌توانم به جایی بهتر از این فستیوال برای اکران فیلم فکر کنم. امیدوارم از این نمایش لذت ببرید.

نتفلیکس «وندل و وایلد» را ۲۱ اکتبر در سالن‌های سینما اکران می‌کند و از ۲۸ اکتبر در دسترس مشترکین قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید