news-background
news-background

تاریخ پخش فصل چهارم Doom Patrol با انتشار تیزر اعلام شد

اچ‌بی‌او مکس تاریخ پخش فصل چهارم «دوم پاترول» را اعلام کرد.

پخش فصل چهارم سریال «دوم پاترول» (Doom Patrol) در تاریخ ۸ دسامبر با دو اپیزود جدید آغاز خواهد شد. اپیزود‌های بعدی این فصل به صورت هفتگی تا ۵ ژانویه پخش خواهند شد. اچ‌بی‌او مکس تیزر کوتاهی از این فصل منتشر کرده و می‌گوید شش اپیزود دیگر را در سال ۲۰۲۳ پخش می‌کند. فصل سوم «دوم پاترول» سپتامبر ۲۰۲۱ از اچ‌بی‌او مکس پخش شده بود.

«کلیف استیل» یا «ربات‌من» (Robotman) با بازی «برندن فریزر»، «لری ترینر» یا «نگاتیومن» (Negative Man) با بازی «مت بومر»، «ریتا فار» یا «الاستی-گرل» (Elasti-Girl) با بازی «ایپریل باولبی»، «جین دیوانه» (Crazy Jane) با بازی «دایان گره‌رو»، با رهبری «دکتر نایلز کالدر» یا «رئیس» با بازی «تیموتی دالتون» و نیز «ویکتور استون» یا «سایبرگ» با بازی «جویوان وید» شخصیت‌های قهرمان سریال را تشکیل می‌دهند.

هریک از اعضای «دوم پاترول» با تجربه یک حادثه ناگوار قدرت‌های ابرقهرمانی به دست آورده‌اند اما هیچ کدام ظاهر جذابی ندارند. این ابرقهرمانان کریه‌المنظر برای دنیایی می‌جنگند که نمی‌خواهد آن‌ها را بپذیرد.

در فصل چهارم «دوم پاترول»، اعضای گروه سفری غیرمنتظره به آینده دارند و با یک غافلگیری بزرگ روبرو می‌شوند. آن‌ها باید تصمیم بگیرند که چه چیزی اهمیت بیشتری دارد: خوشبختی خودشان یا سرنوشت دنیا؟

فصل چهارم «دوم پاترول» ۸ دسامبر آینده از اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید