news-background
news-background

تی‌جی میلر: رایان رینولدز در محل فیلمبرداری Deadpool رفتار عجیبی داشت

میلر می‌گوید همبازی‌اش رینولدز رفتار «عجیبی» نشان داده است.

«تی‌جی میلر» بازیگر «ددپول» (Deadpool) می‌گوید «رایان رینولدز» رفتار عجیبی در محل فیلمبرداری این فیلم ابرقهرمانی نشان داده است. این کمدین که سابقه بازی در سریال «سیلیکن ولی» (Silicon Valley) اچ‌بی‌او را دارد، در دو قسمت اول فیلم‌های «ددپول» نقش‌آفرینی کرده می‌گوید رینولدز از او «بیزار» است.

میلر در پادکست «شوی آدام کورولا» می‌گوید: «چرا باید دوباره با او همکاری کنم؟ نه، حاضر نیستم دوباره همکاری کنم. اما این را در مورد «مایکل بی» هم گفته‌ام اما حالا با هم دوست هستیم، و حاضرم با این کارگردان دوباره همکاری کنم. اما فکر می‌کنم «مایکل بی» متفاوت باشد.»

میلر می‌گوید «ددپول» برای او تجربه چندان خوشایندی نبوده است: «لحظه خیلی عجیبی در فیلم «ددپول» تجربه کردم وقتی که او گفت: «بیایید یک برداشت دیگر بگیریم.» و بعد در قالب شخصیتش، با من رفتار بی‌رحمانه و وحشتناکی داشت گویی من «راسو» (Weasel) هستم. او گفت: «می‌دانی چه ویژگی خوبی داری، راسو؟ ستاره نیستی، اما به اندازه کافی دیده می‌شوی و این خنده‌دار است.»»

میلر می‌گوید رینولدز «یک آدم متزلزل» است و اضافه می‌کند: «اگر به سراغ من می‌آمدند و می‌گفتند: «مایلیم در «ددپول ۳» بازی کنی و دو برابر بیشتر به تو دستمزد می‌دهیم» حاضر نبودم در قسمت سوم بازی کنم. او باید «ددپول ۳» و فیلم‌های دیگری بازی کند. اما فکر می‌کنم از من خوشش نمی‌آید، و به نظرم بیان کردنش عجیب بود. در زندگی‌ام به جایگاهی رسیده‌ام که نیازی به بازی در «ددپول ۳» ندارم.»

میلر در سال ۲۰۱۷ از سوی یک زن ناشناس به آزار جنسی و خشونت متهم شد. «آلیس وترلاند» همبازی میلر در «سیلیکن ولی» نیز او را «زورگو و زودرنج» نامیده است.

رینولدز به تازگی با انتشار ویدیوی به همراه «هیو جکمن» توضیح داده است که «ددپول ۳» (Deadpool 3) در داستان «لوگان» (Logan) دخل و تصرف نمی‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ مهر ۱۴۰۱ ۲۱:۲۰

یادش بخیر که قدیم عوامل و بازیگر ها هر چقدرم که با هم سر یه پروژه به مشکل میخوردن ، کسی از بیرون متوجه نمی شد؛ اما حالا سر کوچکترین چیزی شروع به گریه و زاری و گلایه کردن میکنن.

نمایش اسپویل