news-background
news-background

تریلر فصل سوم و پایانی His Dark Materials

بی‌بی‌سی اولین تریلر فصل سوم و پایانی «نیروی اهریمنی او» (His Dark Materials) را رونمایی کرد. فصل سوم از رمان‌های «فیلیپ پولمن» و کتاب «دوربین کهربایی» (The Amber Spyglass) اقتباس شده است. تولید این فصل تابستان گذشته در ولز و مناطقی از انگلستان آغاز شده بود.

در این سریال بازیگرانی چون «دفنی کین»، «روث ویلسون»، «امیر ویلسون»، «اندرو اسکات»، «ویل کین»، و «لین مانوئل میراندا» نقش‌آفرینی کرده‌اند. ویلسون در نقش «خانم کولتر»، «سایمون کربی» در نقش «ماری مالون»، «ویل کین» در نقش «پدر مک‌فیل»، «جید انوکا»، «روتا گدمینستاس» و «جیمز مک‌آووی» برای فصل سوم بازمی‌گردند.

بازیگران جدید فصل سوم نیز «جیمی وارد»، «کوبنا هولدبروک-اسمیت»، «سایمون هریسون»، «امبر فیتزجرالد-وولف» و «چیپو چانگ» خواهند بود و «آمیت گوپتا»، «چارلز مارتین» و «ورونیکا توفلیسکا» در مقام کارگردان در فصل پایانی مشارکت می‌کنند.

مک‌آووی در انتهای فصل دوم دوباره نقش کوتاه پدر لایرا را بازی کرد. در آن فصل، لایرا و ویل متوجه می‌شوند که سرنوشت‌شان این است که ویل با پدرش ملاقات کند. در همین حین، خانم کولتر در جستجوی لایرا است، و می‌خواهد به هر قیمتی که شده او را به خانه بازگرداند.

در فصل سوم فرشتگان آسمانی ظاهر خواهند شد، موجوداتی قدرتمند که چشم انسان توان دیدنشان را ندارد. در این تریلر جدید ماریسا به لایرا هشدار می‌دهد که نیروهایی وجود دارند که شاید او نتواند درکشان کند. او به دخترش یادوری می‌کند که صلاحش را می‌خواهد: «می‌دانم که باور نمی‌کنی، اما به خاطر تو این کارها را می‌کنم.»

ماریسا به ویل می‌گوید: «بارها سعی کرده‌ام او را از خطر نجات دهم.» ویل پاسخ می‌دهد: «چه چیزی می‌تواند خطرناک‌تر از تو باشد؟» ماریسا به سادگی جواب می‌دهد: «حقیقت.»

فصل سوم «نیروی اهریمنی او» ۳ دسامبر از اچ‌بی‌او و بی‌بی‌سی پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید