news-background
news-background

تریلر فیلم اکشن Violent Night با بازی دیوید هاربر

اولین تریلر فیلم «شب خشن» (Violent Night) با بازی «دیوید هاربر» رونمایی شد. ستاره سریال «موجودات عجیب» (Stranger Things) در این فیلم نقش سانتا کلاوس یا بابا نوئل را بازی کرده است.

این فیلم به کارگردانی «تامی ویرکولا» نروژی نشان خواهد داد که چگونه بابا نوئل در شب کریسمس یک خانواده ثروتمند را از چنگ مزدوران رها می‌کند. «جان لگیزامو» در نقش رهبر مزدوران، بورلی دیانجلو»، «الکس هاسل»، «الکسیس لودر»، «ادی پترسون»، «کم گیگاندت» و «آندره اریکسون» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

یونیورسال مارس سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که امتیاز تولید این فیلم با فیلمنامه «پت کیسی» و «جاش میلر» را خریداری کرده است. هاربر، پاییز سال ۲۰۲۱ به «شب خشن» ملحق شد و اوایل سال ۲۰۲۲ لگیزامو و دیگر بازیگران معرفی شدند.

هاربر اخیراً در فصل چهارم «موجودات عجیب» نتفلیکس دیده شده و برای فصل پنجم و پایانی بازخواهد گشت. آخر هفته گذشته مارول تأیید کرد که هاربر در فیلم «تاندربولتس» (Thunderbolts) نقش «رد گاردین» را در کنار «فلورنس پیو» و «سباستین استن» تکرار خواهد کرد.

یونیورسال «شب خشن» را جمعه آینده در جشنواره فیلم نیویورک اکران می‌کند و از ۲ دسامبر در سالن‌های سینمای آمریکا روی پرده می‌برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید