news-background
news-background

دنباله Frasier با بازی کلسی گرامر سفارش ساخت گرفت

پارامونت+ برای تولید دنباله «فریژر» (Frasier) چراغ سبز نشان داد. «کلسی گرامر» در این دنباله نقش مجری رادیویی «فریژر کرین» را تکرار می‌کند و تهیه‌کننده پروژه خواهد بود.

در سال ۲۰۱۸ گزارش شده بود که گرامر به تولید یک سریال جدید در دنیای «فریژر» و در شهری جدید علاقه‌مند است. پارامونت فوریه سال گذشته تأیید کرد که نگارش فیلمنامه این دنباله آغاز شده اما این هفته سفارش ساخت یک فصل احتمالاً ۱۰ اپیزودی را رسماً صادر کرد.

از داستان سریال جدید جز اینکه روی فصل تازه‌ای از زندگی فریژر در شهری دیگر تمرکز می‌کند، جزئیاتی فاش نشده است. «ددلاین» گزارش داده است که بازیگران سابق سریال بازنخواهند گشت اما ممکن است نقش‌های کوتاهی بازی کنند.

«فریژر» به نویسندگی «دیوید انجل»، «پیتر کیسی» و «دیوید لی» اسپین‌آفی برای سریال «چیرز» (Cheers) بود و بازیگران دیگری چون «جین لیوز»، «دیوید هاید پیرس»، «جان ماهونی»، «پری گیلپین» و «دن باتلر» در آن ایفای نقش کردند. آن سریال در قالب ۱۱ فصل و ۲۶۴ اپیزود ساخته شد و در خلال سال‌های ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۳ از شبکه ان‌بی‌سی پخش شد.

«کریس هریس» و «جو کریستالی» که سریال‌های «آشنایی با مادر» (How I Met Your Mother) و «تکه‌های زندگی» (Life In Pieces) را در کارنامه دارند نویسنده دنباله «فرژیر» خواهند بود. سریال جدید مانند «فریژر» در استودیوهای سی‌بی‌اس و با همکاری کمپانی گرامنت ان‌اچ پروداکشنز ساخته خواهد شد.

گرامر در ماه ژوئیه تأیید کرد که مراحل پایانی نگارش فیلمنامه قسمت اول را پشت سر می‌گذارند: «چند بار آن را تمرین کرده‌ام، و گریسته‌ام، بنابراین راضی هستم.»

«فریژر» در دهه ۱۹۹۰ پرافتخارترین سریال متن محور تاریخ آمریکا با ۳۷ جایزه امی از جمله پنج امی متوالی در بخش بهترین سریال کمدی بود. گرامر با این مجموعه چهار جایزه امی دریافت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید