news-background
news-background

تریلر فیلم The Wonder نتفلیکس با بازی فلورنس پیو

نتفلیکس فیلم «شگفتی» را در ماه نوامبر اکران می‌کند.

اولین تریلر رسمی فیلم «شگفتی» (The Wonder) با بازی «فلورنس پیو» رونمایی شد. این فیلم به کارگردانی «سباستین للیو» برنده اسکار در ماه نوامبر اکران و پخش می‌شود.

داستان «شگفتی» در سال ۱۸۵۹ روی می‌دهد و سرگذشت یک پرستار انگلیسی به نام «لیب رایت» با بازی پیو را روایت می‌کند که در یک دهکده کوچک ساکن است و شاهد یک واقعه غیرعادی پزشکی یا یک معجزه است – دختری که چند ماه بدون غذا زنده مانده. گردشگران برای ملاقات با این دختر ۱۱ ساله به کلبه او هجوم آورده‌اند و یک ژورنالیست برای پوشش این اعجاز به دهکده آمده. «شگفتی» داستان دو غریبه توصیف شده که زندگی یکدیگر را متحول می‌کنند.

فیلمنامه «شگفتی» که اقتباسی است از رمانی تحسین‌شده نوشته «اما داناهیو»، توسط «آلیس برچ» به نگارش درآمده است. دیگر بازیگران فیلم «تام برک»، «توبی جونز»، «کیلا لرد کسیدی»، «ایلین کسیدی»، «کیاران هیندز»، «درمو کرولی»، «برایان اف. اوبیرن»، «جوسی واکر» و «دیوید ویلمو» خواهند بود.

پیو که در ماه سپتامبر فیلم پرحاشیه «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) را در جشنواره ونیز داشت، با این فیلم می‌تواند نامزدی اسکار دیگری دریافت کند. او فیلم‌های «یک انسان خوب» (A Good Person) و «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» را در مرحله پس از تولید دارد و برای «دنی ویلنوو» در «تلماسه ۲» (Dune: Part Two) مقابل دوربین می‌رود.

نتفلیکس «شگفتی» را ۱۶ نوامبر پخش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید