news-background
news-background

جیسون بیتمن فیلم تریلر Dark Wire را برای نتفلیکس می‌سازد

نتفلیکس امتیاز تولید فیلم بر اساس کتاب «دارک وایر» (Dark Wire) به کارگردانی «جیسون بیتمن» را خریداری کرد. این فیلم بر اساس داستان واقعی تأسیس یک کمپانی مخابراتی جعلی ساخته خواهد شد که به مرکز ارائه خدمات به بعضی از بدنام‌ترین گروه‌های جنایتکار آمریکا تبدیل شد و به بازداشت هزاران مجرم بین‌المللی انجامید.

ستاره «اوزارک» (Ozark) علاوه بر کارگردانی، با کمپانی «۲۱ لپس» تهیه‌کننده فیلم به همراه «شان لوی»، «دن کوئن» و «دن لوین» نیز خواهد بود. این فیلم از کتاب منتشر نشده‌ای به قلم «جوزف کاکس» اقتباس خواهد شد و «متیو اورتون» نویسنده فیلمنامه آن خواهد بود. بیتمن با فیلم «حرف‌های بد» (Bad Words) و «خانواده فانگ» (The Family Fang) سابقه کارگردانی را دارد و اخیراً برای کارگردانی «اوزارک» برنده امی شده است.

اورتون یکی از تهیه‌کنندگان و نویسندگان سریال «شوالیه ماه»‌ (Moon Knight) دیزنی+ بوده و فیلمنامه فیلم اکشن و تریلر «شیبومی» (Shibumi) به کارگردانی «چاد استاهلسکی» را می‌نویسد.

کمپانی «۲۱ لپس» به زودی فصل پایانی «موجودات عجیب» (Stranger Things)، فصل سوم «معماهای مجهول» (Unsolved Mysteries) و فصل دوم «سایه و استخوان» (Shadow and Bone) را می‌سازد. سریال «رزالین» (Rosaline) این کمپانی برای هولو نیز در مرحله پس از تولید قرار دارد. علاوه بر این دنباله «گای آزاد» (Free Guy) و «ددپول ۳» (Deadpool 3) با تهیه‌کنندگی لوی با همکاری این کمپانی ساخته خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید