news-background
news-background

واکنش آدرین برودی به نقدهای منفی Blonde: این فیلم قرار است تجربه‌ای آزاردهنده باشد

«آدرین برودی» بازیگر «بلوند» (Blonde) نتفلیکس به نقدهای منفی فیلم واکنش نشان داده است. این بازیگر ۴۹ ساله در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» در جشنواره ونیز گفته است که این «بلوند» با بازی «آنا د آرماس» در نقش «مرلین مونرو» قرار است تجربه‌ای ناخوشایند باشد. این مصاحبه پنجشنبه گذشته منتشر شده است.

برودی می‌گوید این فیلم با مضمون «استثمار و آسیب روحی» سر و کار دارد: «زندگی مرلین، متأسفانه، پر از استثمار و آسیب روحی بود.»

او اضافه می‌کند: «به نظر من با توجه به اینکه فیلم از زاویه دید اول-شخص روایت شده، اگر یک تجربه آزاردهنده باشد جواب می‌دهد، چون مخاطب درون او قرار می‌گیرد – تجارب او و خواسته‌ها و انزوای او – در میان همه این ستایش‌ها. ناگوار است، و هضم آن مدتی طول می‌کشد. و به اعتقاد من در تضاد است با تصور عموم از زندگی او.»

برودی ادامه می‌دهد: «چه تصویری افراطی باشد چه نباشد – به شکافی اعتبار می‌بخشد که میان تصور عموم از شهرت و شکوه سرشناس‌ترین بازیگر هالیوود، بازیگری نمادین، و واقعیت آن فرد، تنهایی و پوچی و آسیب روانی و بدرفتاری با آن فرد وجود دارد. بنابراین، این مسائل... بخشی از داستان‌سرایی است و درک می‌کنم که «اندرو دومینیک» [کارگردان فیلم] چه هدفی داشته. فیلمسازی جسورانه‌ای است.»

این بازیگر برنده اسکار از دومینیک ستایش می‌کند و بازی د آرماس را «درخشان» می‌خواند: «به نظر من کارگردانی اندرو به شکل زیبایی شجاعانه است و فیلمسازی است که از مدت‌ها قبل آرزوی همکاری با او را داشتم. و از اثرش لذت می‌برم. به نظر من دستاورد ستایش‌برانگیزی است که با کمک کتاب «جویس کارول اوتس» حاصل شده، اقتباس شگفت‌انگیزی از رمان کرده که نویسنده را به تحسین واداشته.»

این فیلم بیوگرافیکال بر اساس رمانی به همین نام نوشته «جویس کارول اوتس» اقتباس شده و بخش‌هایی از زندگی مونرو به عنوان یکی از نمادهای هالیوود را از کودکی تا شهرت به تصویر می‌کشد.

به‌رغم همه ستایش‌ها، بسیاری انتقادات تندی به فیلم دومینیک داشتند. «نیویورک تایمز» نوشته است: «با توجه به همه هتک حرمت‌ها و وحشت‌هایی که مرلین مونرو در طول ۳۶ سال زندگی تحمل کرد، جای شکرش باقی است که او لازم نیست ابتذال و رنج «بلوند» را تجربه کند، آخرین محصول مرده‌خواهانه حوزه سرگرمی که او را استثمار می‌کند.»

فیلم «بلوند» ۲۸ سپتامبر از نتفلیکس پخش شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید