news-background
news-background

کارگردان Jurassic World: فقط یک Jurassic Park باید ساخته می‌شد

«کالین ترورو» می‌گوید بهتر بود فقط یک فیلم «پارک ژوراسیک» ساخته می‌شد.

کارگردان فیلم «قلمرو دنیای ژوراسیک» (Jurassic World Dominion) می‌گوید پس از «پارک ژوراسیک» (Jurassic Park) که در سال ۱۹۹۳ اکران شد، فیلم دیگری در این چندگانه نباید ساخته می‌شد. «قلمرو دنیای ژوراسیک» به کارگردانی «کالین ترورو» به تازگی از فروش ۱ میلیارد دلاری در سراسر دنیا عبور کرده است.

ترورو ۴۶ ساله به مجله «امپایر» می‌گوید: «من مشخصاً نسبت به دیگر فیلم‌ها متفاوت عمل کردم تا دی‌ان‌ای چندگانه را تغییر دهم. داستان پنج فیلم قبلی در مورد دایناسورهاست. این قسمت داستانی در مورد شخصیت‌هایی است که با دایناسورها هم-زیستی دارند.»

این کارگردان اضافه می‌کند که این تغییر ضروری بوده زیرا قسمت اول چندگانه فیلمی مستقل است: «برای پیشبرد چندگانه – برای اینکه ذاتاً چندگانه‌شدنی نیست، شاید فقط یک «پارک ژوراسیک» باید ساخته می‌شد – اما اگر قرار باشد بسازیم، چگونه می‌توانم اجازه دهم داستان‌هایی در دنیایی روایت کنند که دایناسور دارد، برخلاف این دلیل دیگر که به یک جزیره رفته‌ایم؟»

ترورو قسمت اول «دنیای ژوراسیک» را کارگردانی کرد اما برای «قلمرو سرنگون» (Fallen Kingdom) از چندگانه جدا شد و سپس با قسمت سوم بازگشت.

«آریانا ریچاردز» که در «پارک ژوراسیک» سال ۱۹۹۳ به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» نقش لکس را بازی کرده و «جوزف ماتزلو» بازیگر نقش برادرش تیم، در سال ۲۰۱۱ به مجله «اینترویو» گفته بودند که «پارک ژوراسیک» افرادی بسیار زیادی را تحت تأثیر قرار داده بود. ریچاردز می‌گوید: «یکی از آن فیلم‌هایی بود که از ساختنش لذت بردم، و بعد همه اتفاقاتی در پی آمد، موفقیت بزرگ آن، یک غافلگیری بود. آمادگی این را نداشتم که آدم‌های زیادی هر روز من را بشناسند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید