news-background
news-background

بیل اسکارزگارد و لیلی رز دپ در فیلم Nosferatu جانشین هری استایلز و آنیا تیلور-جوی شدند

«رابرت اگرز» در فیلم «نوسفراتو» با تیلور-جوی همکاری نمی‌کند.

فیلم «نوسفراتو» (Nosferatu) «رابرت اگرز» بدون «آنیا تیلور-جوی» و «هری استایلز» ساخته خواهد شد. جمعه شب گذشته تأیید شد که اگرز و استودیوی فکوس «بیل اسکارزگارد» و «لیلی رز دپ» را جانشین این دو کرده است. فیلم اگرز دومین بازسازی «نوسفراتو» مورنائو پس از «نوسفراتوی خون‌آشام» (Nosferatu the Vampyre) به کارگردانی «ورنر هرتسوک» است. این فیلمساز علاوه بر «ساحره» (The Witch) در فیلم «شمالی» (The Northman) با تیلور-جوی همکاری کرده بود.

اگرز نویسنده و کارگردان «نوسفراتو» خواهد بود و داستانی گاتیک در مورد رابطه زنی جوان و تسخیرشده با بازی دپ در قرن نوزدهم آلمان و یک خون‌آشام باستانی ترنسیلوانیایی با بازی اسکارزگارد روایت می‌کند.

اگرز پیش‌تر در مصاحبه با «ایندی‌وایر» گفته بود زمان تولید «نوسفراتو» نامشخص است: «دو مرتبه از هم پاشیده. سعی کردم این را بگویم اما چیزی که اعلام شد این بود که «هری استایلز» قرار است در فیلم بازی کند. فقط می‌خواهم تأکید کنم که او قرار بود نقش «هاتر» را بازی کند نه خود «نوسفراتو».»

در فیلم «نوسفراتو» (Nosferatu 1922) ساخته «فردریش ویلهم مورنائو» که از رمان «دراکولا» (Dracula) نوشته «برام استوکر» اقتباس شده بود، شخصیت «توماس هاتر» انسانی است که در یک سفر کاری با نوسفراتوی خون‌آشام برخورد می‌کند و نهایتاً او را به قتل می‌رساند.

اسکارزگارد اخیراً در فیلم «بربر» (Barbarian) دیده شده و به «جان ویک ۴» (John Wick: Chapter 4) پیوسته است. رز دپ از سوی دیگر به زودی در سریال «الگو» (The Idol) مقابل «ویکند» دیده خواهد شد. او سال گذشته در فیلم‌های «سیاحتگران»‌ (Voyagers) و «شب بی‌صدا» (Silent Night) نقش‌آفرینی کرد.

تیلور-جوی به‌تازگی در «منو» (The Menu) به کارگردانی «مارک مایلود» دیده شده و در پیش‌درآمد «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) که «فیوریوسا» (Furiosa) نام گرفته برای «جورج میلر» مقابل دوربین رفته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید