news-background
news-background

کارگردان Venom فیلم Now You See Me 3 را می‌سازد

«روبن فلایشر» کارگردان «ونوم» (Venom) و «آنچارتد» (Uncharted) برای کارگردانی قسمت سوم «حالا مرا می‌بینی» (Now You See Me 3) برگزیده شد.

دو قسمت اول این فیلم در مجموع ۶۸۶.۵ میلیون دلار فروخته و بازیگرانی چون «جسی آیزنبرگ»، «وودی هارلسون»، «آیلا فیشر»، «دیو فرانکو»، «مورگان فریمن» و بسیاری دیگر در آن نقش‌آفرینی کردند.

لاینزگیت نگارش فیلمنامه قسمت سوم را به «سث گراهام-اسمیت» سپرده که «غرور و تعصب و زامبی» (Pride and Prejudice and Zombies) را در کارنامه دارد. «اریک وارن سینگر» نامزد اسکار پیش‌نویس قبلی این فیلمنامه را نوشته است. «الکس کورتزمن»، «بابی کوئن»، «مردیث کیک» و فلایشر از جمله تهیه‌کنندگان قسمت سوم خواهند بود.

فلایشر می‌گوید: «در این دنیا سه چیز را بیش از همه دوست دارم... جسی آیزنبرگ، وودی هارلسون و جادو. فرصت همکاری با این دو بازیگر با استعداد و سایر بازیگران شگفت فیلم‌های «حالا مرا می‌بینی» رؤیایی بود که به حقیقت پیوست. من از طرفداران همیشگی فیلم‌های ژانر سرقت هستم – عاشق این هستم که در گره‌های داستانی و معماهای غیرمنتظره غرق شوم. و این علاقه وقتی بیشتر می‌شود سارقان جادوگر باشند – فرصت‌های بی‌پایان وجود دارند. اریک توانست راهی تازه و هیجان‌انگیز برای یک فیلم جدید و شخصیت‌های سرگرم‌کننده جدید باز کند، بنابراین مشتاقم که حتی بیش از این پیش برویم.»

این کارگردان به تازگی با فیلم «آنچارتد» فروش جهانی ۴۰۰ میلیون دلاری و پیش از آن با «ونوم» فروش جهانی ۸۵۰ میلیون دلاری را تجربه کرده است. او یکی از تهیه‌کنندگان مینی‌سریال «لوله‌کش‌های کاخ سفید» (The White House Plumbers) خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید