news-background
news-background

اما استون، مارگارت کوالی، ویلم دافو و جسی پلمانز به فیلم AND یورگوس لانتیموس پیوستند

لانتیموس فیلم «و» را با همکاری سرچ‌لایت پیکچرز می‌سازد.

«یورگوس لانتیموس» اولین بازیگران فیلم جدیدش «و» (AND) را انتخاب کرد. «اما استون»، «جسی پلمانز»، «ویلم دافو» و «مارگارت کوالی» در تازه‌ترین فیلم این فیلمساز یونانی نقش‌آفرینی خواهند کرد. لانتیموس فیلمنامه این فیلم را با همکاری «افتیمیس فیلیپو» به نگارش درآورده و با همکاری فیلم۴ و استودیوی سرچ‌لایت پخش می‌کند. فیلمبرداری پروژه از ماه آینده در نیوارلئانز آغاز خواهد شد.

«دیوید گرینبام» و «متیو گرینفیل» رؤسای سرچ‌لایت می‌گویند: «همکاری با یورگوس همچنان برای ما در سرچ‌لایت یک نقطه عطف است، و این پروژه حقیقتاً اریجینال دیگری است که با سایر آثار او تفاوت دارد.»

لانتیموس در سال‌های اخیر فیلم‌های «سوگلی» (The Favourite) و «موجودات بیچاره» (Poor Things) که در مرحله پس از تولید قرار دارد را با همکاری سرچ‌لایت و کمپانی المنت ساخته است. فیلم «خرچنگ» (The Lobster) او نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اریجینال شده و «دندان نیش» (Dogtooth) او در سال ۲۰۰۹ در بخش «نوعی نگاه» جشنواره کن برنده جایزه شده است. این فیلم نامزد اسکار بهترین فیلم بین‌المللی نیز بود.

استون پس از «سوگلی» و «موجودات بیچاره» برای سومین بار با لانتیموس همکاری می‌کند. او برای این فیلم نامزد اسکار و برای «لالالند» (La La Land) برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد.

دافو اخیراً در «کوچه کابوس» (Nightmare Alley) «گی‌یرمو دل تورو» و «شمالی» (The Northman) «رابرت اگرز» دیده شده و «مرگ برای یک دلار» (Dead for a Dollar) «والتر هیل» را در جشنواره ونیز داشته است.

پلمانز اخیراً با «قدرت سگ» (The Power of the Dog) «جین کمپیون» نامزد اسکار شده به زودی در وسترن «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) «مارتین اسکورسیزی» مقابل «لئوناردو دی‌کاپریو» و «رابرت دنیرو» دیده خواهد شد.

کوالی سریال پربیننده و تحسین‌شده «پیشخدمت» (Maid) را در نتفلیکس داشته و نامزد امی شده است. او به زودی در فیلم «ستارگان نیمروز» (Stars at Noon) «کلر دنی» که در جشنواره کن اکران شد به سینما بازمی‌گردد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید