news-background
news-background

تریلر Stars at Noon: مارگارت کوالی در فیلم رمانتیک کلر دنی

فیلم «ستارگان نیمروز» در ماه اکتبر اکران خواهد شد.

تریلر فیلم «ستارگان نیمروز» (Stars at Noon) با بازی «مارگارت کوالی» و «جو آلوین» رونمایی شد. این فیلم به کارگردانی «کلر دنی» را استودیوی ای-۲۴ پخش خواهد کرد. این فیلم در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۶۸ درصد دریافت کرده است.

«ستارگان در نیمروز» از رمانی به قلم «دنیس جانسون» اقتباس خواهد شد و داستانی در حین وقوع انقلاب نیکاراگوئه در سال ۱۹۸۴ روایت می‌کند. آلوین نقش یک تاجر مرموز انگلیسی را بازی کند که با یک خبرنگار آمریکایی با بازی کوالی آشنا می‌شود. این دو رابطه‌ رمانتیکی آغاز می‌کنند و تنها «هزارتوی دروغ‌ها و توطئه‌ها» است که آنان را وادار به خروج از کشور درگیر انقلاب می‌کند.

«ستارگان نیمروز» در جشنواره کن ۲۰۲۲ برنده «جایزه بزرگ» شد و سپس راهی جشنواره فیلم تورنتو شد. دنی نویسنده این اقتباس از رمان جانسون بوده است. این فیلمساز در ابتدا قرار بود این فیلم را با همکاری «رابرت پتینسون» بسازد اما این بازیگر بریتانیایی به سبب تأخیرهایی که گریبان‌گیر «بتمن» (The Batman) شد، از این پروژه کناره‌گیری کرد و جای خود را به آلوین داد. پتینسون و دنی در فیلم «حیات متعالی» (High Life) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

دنی پیش‌تر در مصاحبه با «جیم جارموش» گفته بود: «تصور کردم که «ستارگان نیمروز» شاید هرگز نمی‌تواند [به خاطر مشکلات ناشی از پاندمی] وجود داشته باشد، یا شاید فیلم آخر من باشد. نمی‌دانم اتفاق عجیبی بود.»

«ستارگان نیمروز» ۱۴ اکتبر اکران خواهد شد و ۲۸ اکتبر در دسترس مشترکین هولو قرار می‌گیرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید