news-background
news-background

کلویی گریس مورتس سکوتش را نسبت به میم Family Guy شکست

سریال انیمیشن «مرد خانواده» (Family Guy) در طول ۲۱ فصل با سلبریتی‌های زیادی شوخی کرده است. بنابراین «کلویی گریس مورتس» نباید خصومتی با این مجموعه تلویزیونی داشته باشد. با این حال بازیگر ۲۵ ساله «بگذار وارد شوم» (Let Me In) و به زودی سریال «پیرامونی» (The Peripheral) با دیدن این سریال به یاد یک میم «وحشتناک» می‌افتد.

در سال ۲۰۱۶ پاپاراتزی‌ها تصاویری از مورتس منتشر کردند که او را در حال بردن پیتزا به یک هتل نشان می‌داد. این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی با یکی از اپیزودهای سریال «مرد خانواده» و عمه بزرگ شخصیت پیتر که بدن او به معنای واقعی کلمه از صورت و پا تشکیل شده مقایسه شد.

مورتس به تازگی در مصاحبه با مجله «هانگر» به این میم واکنش نشان داده و می‌گوید:‌ «برای مدتی طولانی می‌توانستم آن کلویی که مردم می‌بینند و آن کلویی در خلوت خود باشم. سپس آن دو دنیا تصادم پیدا کرد و من واقعاً احساس جریحه‌داری و آسیب‌پذیری و بی‌پناهی کردم. و بعد یورش میم‌های وحشتناک از راه رسید که بدنم را هدف می‌گرفت. یک میم بود که من را واقعاً متأثر کرد، میمی که من را در حال قدم گذاشتن به یک هتل با یک جعبه پیتزا در دست نشان می‌داد. و این تصویر دستکاری شد تا به شخصیتی از سریال «مرد خانواده» که پاهای بلند و بالاتنه کوتاه دارد شبیه شود، و تبدیل شد به یکی از معروف‌ترین میم‌های تاریخ.»

این خشونت با این حال باعث نشد که مورتس از شبکه اجتماعی دوری کند. او در ماه‌های اخیر از طریق پلتفرم توییتر از هوادارانش می‌خواهد بازی‌های ویدیویی به او پیشنهاد کنند. مورتس دوشنبه این هفته نوشت: «خوب... حالا که نسخه بتا آفلاین شده باید چه بازی کنم؟! گشتی در «ونگارد»، «فاینان فانتزی ۱۴»، «جی‌تی‌ای آنلاین» و «جنگ سرد» زده‌ام.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید