news-background
news-background

تاریخ پخش فصل چهارم سریال You با انتشار یک تیزر اعلام شد

نتفلیکس در رویداد سالانه «تودوم» (TUDUM) اعلام کرد که بخش اول از فصل چهارم سریال «تو» (You) در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ و بخش دوم آن ۱۰ مارس آینده پخش خواهد شد.

علاوه بر «پن بجلی» در نقش اصلی، «تاتی گابریل» نقش قبلی خود را تکرار خواهد کرد. «شارلوت ریچی»، «تیلی کیپر»، «لوکاس گیج»، «ایمی لی هیکمن» و «اد اسپلیرز» نقش‌های دیگری بازی می‌کنند.

بجلی در این سریال نقش «جو گلدبرگ» را بازی می‌کند که یک استاکر مرموز شاغل در یک کتاب‌فروشی است و در هر فصل علایق رمانتیک را به مسیر پرخطری هدایت می‌کند. در فصل دوم «تو»، جو از نیویورک به لس‌آنجلس نقل مکان می‌کند و هویت دیگری به خود می‌گیرد و دوباره عاشق می‌شود. دیری نمی‌گذرد که باز هم الگوی سابقش را در پیش می‌گیرد و برای رسیدن به دوست دختر جدیدش «لاو کویین» با بازی «ویکتوریا پدرتی» به حاشیه شهر می‌رود.

«اسکات اسپیدمن» در فصل جدید نقش شخصیتی به نام «متیو» را بازی می‌کند که یک پدر، همسر و مدیر عامل موفق است. دیگر بازیگران سریال در فصل ‌های پشیشن «زک چری»، «جیمز اسکالی»، «لوکا پادووان»، «شی میچل»، «الیزابت لیل»، «جنا اورتگا»، و «کارملا زامبادو» بودند. فصل اول سریال از رمان اول «کارولاین کپنس» و فصل دوم از رمان دوم (Hidden Bodies) اقتباس شد.

نتفلیکس فصل چهارم «تو» را ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ پخش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید