news-background
news-background

اولین تیزر فصل دوم سریال Shadow and Bone

اولین تیزر فصل دوم سریال فانتزی «سایه و استخوان» (Shadow and Bone) در رویداد سالانه «تودوم» (TUDUM) نتفلیکس رونمایی شد. فصل اول «سایه و استخوان» بهار سال گذشته پخش شده بود.

«اریک هایسرر» سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی این سریال، و نیز بازیگران «جسی می لی» در نقش «آلینا استارکوف»، «آرچی رنو» در نقش «میلن اورتسف»، «بن بارنز» در نقش «ژنرال کیریگان»، و «کیت یانگ»، «آمیتا سومان»، و «فردی کارتر» در نقش سه تن از اعضای گروه «شش کلاغ»، «دیزی هد»، «سایمون سیرز»، «کالاهان اسکوگمان»، «زویی وانامیکر»، «کوین الدون»، «جولین کستوف»، «لوک پاسکوالینو»، «جزمن بلکبورو» و «گابریل بروکس» همگی برای فصل دوم بازمی‌گردند.

 هایسرر پیش‌تر در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «ما این ایده را به عنوان اثری که ترکیبی است از «یازده یار اوشن» (Ocean’s Eleven) و «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) ارائه کردیم. سه تن از گروه «شش کلاغ» را می‌بینیم، یک عنصر جنایت‌کار که مأموریت خودش را دارد. امیدوارم نحوه‌ی پیوند خوردنش با [سه‌گانه «گریشا»] برای هواداران هیجان‌انگیز باشد.»

فصل اول «سایه و استخوان» که از کتاب‌های «گریشاورس» نوشته «لی باردوگو» اقتباس شده، بنابر ادعای نتفلیکس در ۷۹ کشور در میان ۱۰ سریال پربیننده قرار گرفت و بیش از ۵۵ میلیون خانواره فصل اولش را در ۲۸ روز اول دیدند.

فصل دوم «سایه و استخوان» در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید