news-background
news-background

نتفلیکس صحنه حذف شده سریال Squid Game را منتشر کرد

صحنه حذف شده‌ سریال «بازی مرکب» در رویداد «تادام» نتفلیکس منتشر شد.

نتفلیکس صحنه حذف شده سریال «بازی مرکب» (Squid Game) را ساعاتی پیش در رویداد «تادام» (Tudum) رونمایی کرد. در بخش عناوین کره‌ای زبان این رویداد که امروز شنبه (۲۴ سپتامبر) برگزار شده، «هوانگ دونگ-هیوک» با پیامی ویدیویی این کلیپ را معرفی کرد و گفت: «مایلم یک بار دیگر از هواداران نتفلیکس در سراسر دنیا به خاطر اظهار علاقه به «بازی مرکب» قدردانی کنم. منتظر فصل دوم که پر از داستان‌های تماماً جدید است باشید.» هوانگ اضافه می‌کند: «اما تا آن زمان، هدیه کوچکی برای هوادارانی آماده کرده‌ام که منتظر فصل دوم هستند.»

پیش‌تر گزارش شده بود که هوانگ برای فصل دوم سریال مکانیزم بازی جدیدی معرفی خواهد کرد. نشریات کره جنوبی گزار داده‌اند که این مکانیزم جدید موسوم به «چئول-سو» دوست پسر «یونگ-هی»، عروسک غول‌آسای بازی «چراغ قرمز، چراغ سبز» در فصل اول است. فیلمبرداری فصل دوم از سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. هوانگ پیش‌تر وعده انتشار این فصل با شخصیت‌های جدید را در سال ۲۰۲۴ داده بود.

«لیو جونگ-جه» بازیگر فصل اول دو هفته پیش تاریخ‌سازی کرد و به اولین بازیگر آسیایی تبار برنده امی در بخش بهترین بازیگر مرد نقش اول سریال‌های درام شد. هوانگ از سوی دیگر جایزه بهترین کارگردانی سریال‌های درام را به خانه برد تا «بازی مرکب» به اولین سریال غیر-انگلیسی برنده امی در این بخش تبدیل شود.

هوانگ هفته پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول گفته بود: «در فصل دوم هیچ بازیگر شناخته‌شده هالیوودی حضور ندارد. چنین برنامه‌ای نداریم و اگر صحنه تغییر کند، شاید در فصل سوم – اما برای فصل دوم، داستان همچنان در کره می‌گذرد. «لئوناردو دی‌کاپریو» گفته است که یکی از هواداران «بازی مرکب» است، بنابراین شاید اگر زمان و تغییرات اجاز دهند، بتوانیم از او بخواهیم که به بازی‌ها ملحق شود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید