news-background
news-background

بابک انوری یک فیلم Cloverfield جدید برای پارامونت می‌سازد

پارامونت پیکچرز پس از موفقیت «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) و «سونیک خارپشت ۲» (Sonic the Hedgehog 2) یک فیلم «کلاورفیلد» (Cloverfield) جدید با همکاری «بابک انوری» می‌سازد. «ددلاین» گزارش داده است که انوری کارگردان و «جو بارتون» نویسنده این فیلم است.

«جی.جی. آبرامز» با کمپانی «بد ربات» یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه خواهد بود.از داستان این فیلم جزئیاتی فاش نشده و در حال حاضر معلوم نیست که چه ارتباطی با قسمت‌های قبلی پیدا می‌کند.

فیلم «کلاورفیلد» در سال ۲۰۰۸ با کارگردانی «مت ریوز» ساخته شد و داستانی در مورد گروهی از افراد در نیویورک بازگو کرد که از ظهور موجودی گودزیلا-گونه در شهر تصویربرداری می‌کردند. فیلم‌هایی چون «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» (10 Cloverfield Lane) و «پارادوکس کلاورفیلد» (The Cloverfield Paradox) در همین دنیا روی می‌دهند و برای گسترش طیف مخاطبین چندگانه ساخته شدند.

اولین فیلم انوری «زیر سایه» (Under The Shadow) برنده جایزه بفتای بهترین فیلم اول شد و فیلم دوم او «زخم‌ها» (Wounds) با بازی «آرمی همر» و «زاسی بیتس» پس از اکران در جشنواره ساندنس سال ۲۰۱۹ برنده جایزه «دو هفته کارگردانان» جشنواره کن شد.

انوری اخیراً فیلم استودیویی «به دیدار آمدم» (I Came By) نتفلیکس با بازی «جرج مک‌کی»، «کلی مک‌دونالد» و «هیو بانویل» را کارگردانی کرده است. این فیلم تابستان گذشته ۳۰ میلیون ساعت در اولین هفته پخش دیده شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید