news-background
news-background

تیزر سریال Welcome to Chippendales: کمیل نانجیانی در نقش مدیر یک استریپ کلاب

«جولیت لوییس» و «مری بارلت» دیگر بازیگران این سریال جنایی خواهند بود.

هولو اولین تیزر سریال جنایی «به چیپندیلز خوش‌آمدید» (Welcome to Chippendales) با بازی «کمیل نانجیانی» که از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده را رونمایی کرد.

نانجیانی در این سریال به نویسندگی «رابرت سیگل» و «جنی کانر» نقش «سومن بانرجی» یا «استیو» را بازی می‌کند که مدیر هندی تبار یک استریپ کلاب مردانه است. سریال ظهور و سقوط سومن در صنعت سرگرمی بزرگسالان را به تصویر می‌کشد.

«مت شکمن» کارگردان و نانجیانی به همراه همسرش «امیلی وی. گوردن» تهیه‌کننده سریال است. «راجیو جوزف» نویسنده و کانر و سیگل شورانرهای این سریال بوده‌اند.

«نیکلا پلتز بکام» در نقش «دوروتی استراتن» پلی‌میت پلی‌بوی، «دن استیونز» در نقش همسر او «پل اسنایدر»، «مری بارلت» در نقش «نیک دنویا» رقص‌آرا، و «فیلیپ شهباز»، «آنالی اشفورد»، «رودین دخسوس» و «جولیت لوییس» دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی خواهند بود.

نانجیانی در مصاحبه با «ونیتی فر» این نقش را «چالش‌برانگیزترین کاری که انجام داده‌ام» توصیف کرده است. سیگل اضافه می‌کند که نانجیانی «همیشه انتخاب اول» او بوده است هرچند که بازیگر «جاودانگان» (Eternals) کمی در مورد بازی در نقش یک شخصیت شرور در ابتدا «بی‌میل» نشان داده است.

«به چیپندیلز خوش‌آمدید» ۲۲ نوامبر از هولو پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید