news-background
news-background

تریلر فیلم Hellraiser: بازسازی فیلم کلاسیک کلایو بارکر به زودی در هولو

هولو اولین تریلر رسمی «برپاخیزان جهنم» (Hellraiser) به کارگردانی «دیوید بروکنر» که بازسازی فیلم کلاسیکی به همین نام ساخته «کلایو بارکر»‌ است را رونمایی کرد. این فیلم اخیراً رده سنی بزرگسال (R) دریافت کرد و همه نگرانی‌ها در مورد دوری بازسازی از ویژگی‌های زننده فیلم اصلی از جمله خشونت و الفاظ رکیک، برهنگی را برطرف کرد.

داستان بازسازی در مورد زن جوانی است که با اعتیاد دست به گریبان است و به تسخیر یک پازل باکس باستانی درمی‌آید و ناخواسته گروهی از موجودات فراطبیعی را از بعدی دیگر فرامی‌خواند.

«جیمی کلیتون» بازیگر سریال‌های «سنس۸» (Sense8) نت‌فلیکس و «دنیای ال: نسل کیو» (The L Word: Generation Q) بازیگر جدید «پین‌هد» خواهد بود، نقشی که در فیلم اول به کارگردانی «کلایو بارکر» به «داگ بردلی» سپرده شده بود. «اودسا آزیون» بازیگر «ارتش بزرگ» (Grand Army)، «برندن فلین»، «گوران ویشنیچ»، «درو استارکی»، «آدام فیسون»، «سلینا لو» و «هیام عباس» دیگر بازیگران ریبوت خواهند بود.

چندگانه «برپاخیزان جهنم» اولین بار در سال ۱۹۸۷ اکران شد و تا سال ۱۹۹۶ با سه دنباله ادامه پیدا کرد. شدند. در مجموع شش فیلم بلند دیگر در این چندگانه به تولید رسید که همه آن‌ها بدون اکران در سالن‌های سینما از شبکه نمایش خانگی منتشر شدند.

بروکنر که فیلم «خانه شب» (The Night House) را چندی پیش عرضه کرد و یکی از قسمت‌های «وی‌/اچ‌/اس» (V/H/S) و سریال «کریپ‌شو» (Creepshow) شبکه شادر را در کارنامه دارد.

ریبوت «برپاخیزان جهنم» ۷ اکتبر از هولو پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید