زمان مطالعه: ۲ دقیقه
چرا ساندرا او بازیگر سریال Killing Eve در مراسم تدفین ملکه الیزابت دوم حاضر شد؟
ستاره سریال «کشتن ایو» دوشنبه این هفته برای حضور در مراسم تدفین «ملکه الیزابت دوم» به بریتانیا سفر کرده است.
«ساندرا او» بازیگر سریال «کشتن ایو» (Killing Eve) در مراسم تدفین «ملکه الیزابت دوم» به بریتانیا سفر کرد. در این مراسم سیاستمداران و سلبریتیهای بسیاری از سراسر دنیا حاضر بودند.
دعوت او به دلیل دریافت مدال افتخار از «انجمن کانادا» (Order of Canada) است. این انجمن در سال ۱۹۶۷ توسط ملکه الیزابت دوم که این ماه در سن ۹۶ سالگی درگذشت بنیانگذاری شده بود و مدال افتخار آن به افرادی اهدا میشود که دستاوردی فوقالعاده به نام کشور کانادا ثبت میکنند.
او در ماه ژوئن به خاطر دستاوردهایش در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون این نشان را دریافت کرد. این بازیگر برنده اسکار کانادایی-آمریکایی پیش از «کشتن ایو» در چند فصل «آناتومی گری» (Grey’s Anatomy) نقشآفرینی کرد.
هفته گذشته «دیلی میل» گزارش داد که «جاستین تارو» نخست وزیر کانادا اعلام کرده است که «ساندرا او» به بریتانیا سفر خواهد کرد. تارو و همسرش و سلبریتیهای کانادایی دیگری چون «گرگوری چارلز» موزیسین و «مارت توکسبری» شناگر المپیک دیگر اعضای انجمن هستند.
«مگان مارکل» که پس از جداییاش از خانواده سلطنتی در کنار «شاهزاده جرج» و «شاهدخت شارلوت» دیده نشده بود، دوشنبه این هفته در مراسم خاکسپاری به آنها ملحق شد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید