news-background
news-background

احتمال حضور "بیلی کروداپ" در فیلم "فلش"

کمپانی برادران وارنر؛ برای فیلم اختصاصی "فلش" (The Flash)، در حال مذاکره با "بیلی کروداپ" (Billy Crudup) میباشد تا ایفای نقش پدر بری الن/فلش را برعهده او بگذارد.

هنوز این خبر بطور رسمی از سمت کمپانی تایید نشده است،اما با توجه به گزارشات مجله "ورایتی"،بیلی کروداپ در حال مذاکره میباشد تا به جمع بازیگران پروژه‌ی فلش اضافه شود.این اولین باری نیست که کروداپ برای ایفای نقشی در فیلم‌های کمپانی دی‌سی (DC) انتخاب شده است. او قبلا در نقش "دکتر منهتن/ یان استرمن" در فیلم "نگهبانان" (Watchmen) ساخته‌ی "زک اسنایدر" (Zack Snyder) هنرنمایی کرده بود. علاوه بر این، وی در فیلم اسکار گرفته‌ی "اسپات‌لایت" (Spotlight) نیز حضور داشت.

1-billy-crudup-blood-ties-640x360

کارگردانی فیلم فلش برعهده "ریک فامویوا" (Rick Famuyiwa) بوده برای اکران در روز 16 مارس 2018 (25 اسفند 1396) برنامه‌ریزی شده است. نقش بری الن/ فلش را "ازرا میلر" (Ezra Miller) بازی خواهد کرد و "کیرسی کلمنز" (Kiersey Clemons) نیز به هنرنمایی نقش معشوقه‌ی وی یعنی "ایریس وست" خواهد پرداخت. همچنین چندی پیش اعلام شده بود که "ری فیشر" (Ray Fisher) در نقش خود به عنوان سایبورگ در این فیلم حضور خواهد داشت و سپس بعد از آن شاهد فیلم اختصاصی وی خواهیم بود. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید