news-background
news-background

کالین فارل از دوستی با الیزابت تیلور می‌گوید: سریال CSI را دوست داشت

فارل به یاد آورده که «الیزابت تیلور» سریال «سی‌اس‌آی» را می‌پسندیده است.

«کالین فارل» پنجشنبه این هفته در یک رویداد خیریه «بنیاد ایدز الیزابت تیلور» حاضر شد و از رابطه دوستانه خود با «الیزابت تیلور» برنده اسکار گفت. تیلور در آخرین سال‌های عمر با فارل آشنا شده بود.

ستاره «ارواح اینیشرین» (Banshees of Inisherin) روی صحنه از علاقه تیلور به سریال‌های جنایی می‌گوید: «از گفت‌وگوها برای من بسیار روشن شد که او عاشق سریال «سی‌اس‌آی» (CSI) بود و هرچیزی که یک صحنه جرم یا «مارک هارمون» (NCIS) در آن داشت.»

فارل به یاد می‌آورد که دوستی او با ستاره «گربه روی شیروانی داغ» (Cat on a Hot Tin Roof) فراتر از چنین بحث‌هایی رفته و وقتی رابطه آن‌ها به دلیل مشکلات شخصی فارل موقتاً قطع شده، تیلور از اینکه او فوراً این مسائل را در میان نگذاشته اظهار ناراحتی کرده است: «او گفت: «چرا تماس نگرفتی؟» گفتم چون مشکلاتی برایم پیش آمده بود. سرم متلاشی بود. حال خوبی نداشتم. گفت: «خوب به این دوستی علاقه ندارم اگر قرار باشد فقط در ایام شادی با من باشی.»»

فارل ادامه می‌دهد: «رؤیای الیزابت پایان دادن به اچ‌آی‌وی/ایدز برای همیشه بود. هنوز به آن‌جا نرسیده‌ایم. هنوز باید کارهای بیشتری انجام دهیم، و به همین علت امشب اینجا جمع شده‌ایم... به اینجا آمده‌ایم تا دوباره روی آن تمرکز کنیم و نیز به امور ناتمام در نبرد با اچ‌آی‌وی و ایدز برسیم و از شیوع آن جلوگیری کنیم.»

فارل اخیراً در «بتمن» (The Batman) به کارگردانی «مت ریوز» نقش «پنگوئن»‌ را بازی کرده و با «ارواح اینیشرین» ساخته «مارتین مک‌دونا» مدعی اسکار بهترین بازیگری است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید