news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۱/۶/۲۴

چهارمین قسمت چندگانه «ثور» با عنوان «ثور: عشق و تندر» پربیننده‌ترین فیلم هفته پیش در ۳۰نما شد. این فیلم برای دومین هفته متوالی در رتبه اول قرار گرفته و بر «تاپ گان: ماوریک» پارامونت و «تام کروز» که به فروش ۱.۴ میلیارد دلاری در سراسر دنیا رسیده غلبه کرده است.

«سه هزار سال آرزو» با بازی «ادریس البا» و «تیلدا سویینتون» که اولین بار در جشنواره کن اکران شده بود، از پلتفرم‌های دیجیتال پخش شد و به رتبه سوم رسید. «پینوکیو» با بازی «تام هنکس» که نقدهای مثبتی از طرف منتقدین و مخاطبین دریافت نکرده این هفته رده چهارم را اشغال کرده در حالی که «امیلی جنایتکار» با بازی «آبری پلازا» پنجم است.

«جایی که خرچنک‌ها آواز می‌خوانند» با بازی «دیزی ادگار-جوز» از رتبه چهارم به رتبه ششم سقوط کرده و مانند هفته گذشته بالاتر از «سقوط» با بازی «ویرجینیا گاردنر»، «گریس کارولاین» و «جفری دین مورگان» ایستاده است. فیلم «نه» این هفته از جدول پربیننده‌ترین‌ها خارج شده و «الویس» در رده هشتم جای گرفته است.

«تصمیم جدایی» به کارگردانی «پارک چان ووک» این هفته نهم است و «ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه» تحت تأثیر انتشار سریال فانتزی «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» دهمین پله را اشغال کرده است.

۱۰ فیلم پربیننده هفته در ۳۰نما:

۱. ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder 2022)

۲. تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick 2022)

۳. سه هزار سال آرزو (Three Thousand Years of Longing 2022)

۴. پینوکیو (Pinocchio 2022)

۵. امیلی جنایتکار (Emily the Criminal 2022)

۶. جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند (Where the Crawdads Sing 2022)

۷. سقوط (Fall 2022)

۸. الویس (Elvis 2022)

۹. تصمیم جدایی (Decision to Leave 2022)

۱۰. ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه (The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring 2001)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ مهر ۱۴۰۱ ۰۶:۵۴

امروز دیدم 10 روز به اشتراکم اضافه شده \"به دلیل نداشتن حوصله برای دیدن فیلم\" اگر به درصد شک داشتم به اینکه این سایت بهترین سایته فیلمه و آدمای کار-درست ادارش میکنن شکم برطرف شد واقعا دمتون گرم بروبچه های سایت 30نما

نمایش اسپویل